جاباما
۳۲۵۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تعظیم آسیا به تیم گل محمدی

شاگردان یحیی گل محمدی صعودی مقتدرانه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا داشتند.

خبرآنلاین: شاگردان یحیی گل محمدی صعودی مقتدرانه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا داشتند.

شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی برتر نسبت به النصر عربستان موفق شدند با یک نتیجه پر گل این تیم را شکست بدهند تا با اقتدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کنند.

ذوبی ها در نخستین گام موفق شده بودند لخویای قطر را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند.گرفتن سه امتیاز در خانه رقیب شروع یک موفقیت بود.

آنها در بازی برگشت با تیم قدرتمند قطری مساوی کردند تا از همان روزهای ابتدایی برای سایر رقبا خط و نشان بکشند.وقتی در بازی با بنیاد کار تساوی صفر - صفر برای آنها رقم خورد تصور خیلی ها این بود که روند،روند همیشگی است و از اینجا به بعد باید شاهد ناکامی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بود.اما یحیی و تیمش قاعده بازی را بلد بودند.تیمی یکدست،جوان با دوندگی بالا که می تواند هر تیمی را به دردسر بیاندازد.

بازی برگشت با بنیاد کار نمونه بارز این ادعاست.آنها در این بازی ۵ گل را وارد دروازه نماینده ازبکستان کردند تا گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها برداشته باشند.

دو هفته بعد و در بازی رفت با النصر عربستان.حاشیه هایی که سعودی ها به خاطر اختلاف های سیاسی به راه انداخته بودند باعث شده بود تا این بازی اهمیت دو چندانی برای شاگردان گل محمدی پیدا کند.

آنها در این دیدار حیثیتی نماینده عربستان را گل باران کردند تا با توجه به نتایج به دست آمده در گروه شان صعود به مرحله بعدی را قطعی کرده باشند.

اما کار برای ذوبی ها تمام نشده بود.بازی برگشت با النصر مانده بود و انجام یک دیدار حیثیتی دیگر.ذوبی ها که بمب انگیزه بودند از همان آغاز بازی برگشت با نماینده عربستان بازی را تهاجمی آغاز کردند.آنها آنقدر خوب بودند که در همان نیمه نخست با دو گلی که وارد دروازه النصر کردند چهارمین پیروزی خود در آسیا را جشن گرفتند و البته یک رکورد هم زدند.

فارغ از گل سوم که هاشم بیک زاده آن را وارد دروازه حریف کرد باید گفت که شاگردان گل محمدی با ۱۴ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات کسب کردند تا این رکورد را هم از آن خودشان کنند.این در حالی است رشید مظاهری دروازه بان این تیم هم موفق شد پنجمین کلین‌شیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند تا از این حیث رکوددار شود.

تیم گل محمدی قابل ستایش است و پرچم ایران در آسیا را با شایستگی بالا نگه داشته است.باید مقابل ذوب آهن سر تعظیم فرود آورد.شاگردان یحیی لایق بهتر از این ها هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      خدا قوت.انشالله پرچم ایران همیشه بالا باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج