۳۲۵۳۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هوشیاری مالباخته سارق را لو داد

متهم سابقه داری که با سرقت ادوات موسیقی از یک آموزشگاه اقدام به فروش اموال سرقتی در سایت دیوار کرده بود در زندان رجایی شهر شناسایی شد.

خبرگزاری مهر: متهم سابقه داری که با سرقت ادوات موسیقی از یک آموزشگاه اقدام به فروش اموال سرقتی در سایت دیوار کرده بود در زندان رجایی شهر شناسایی شد.

۳۰شهريور ماه سال گذشته بود كه مرد نوازنده اي با پليس ۱۱۰ تماس گرفت و از دزديده شدن سازهاي موجود در آموزشگاهش خبر داد.

پس از اعلام اين گزارش ماموران با حضور در محل متوجه شدند تعداد ۱۵ ساز گوناگون با قيمت هاي بالا به سرقت رفته اند و سارق نيز به راحتي با باز كردن در بوسيله كليد وارد دفتر شده بود. نوع سرقت از آموزشگاه نشان مي داد پاي يك آشنا در ميان است.

مرد نوازنده در اظهاراتش اينگونه بيان كرد كه حدود چند روزي بود كه از خارج برايم سازهاي گران قيمت مانند گيتار و ويلون فرستاده بودند. يكي از آشنايانمان در كانادا مستقر است و اين سازها را از همانجا ارسال كرده بود. امروز صبح وقتي به آموزشگاه آمدم متوجه شدم يك نفر سارق بدون اينكه با چيزي ديگر كار داشته باشد وارد آموزشگاه شده و تمام دستگاه هارا به سرقت برده است .

پس از اينكه خود مرد نوازنده نيز پي برد اين سرقت كار يكي از آشنايان است اظهار كرد كه در مورد اين سازها تنها با همسايه هايم صحبت كرده بودم .آن شخص مردي بود كه قرار شده بود فرزندش را براي ثبت نام به آموزشگاه بياورد. پس از اين به دستور بازپرس علي وسيله ايردموسي جست و جوها براي پيدا كردن سازهاي سرقتي مرد نوازنده شروع شد تا جايي كه تمام افراد مظنون به دادسرا احضار شدند اما همگي اظهار بي اطلاعي مي كردند تا اينكه مرد نوازنده در اواخر سال گذشته به دادسرا مراجعه كرد و به قاضي پرونده اعلام كرد كه يك ساز فروشي در سايت ديوار ديده است و تمام مشخصات اين ساز با يكي از سازهاي فوق العاده من كه قيمتي در حدود ۱۰ ميليون تومان داشت مي خواند.

پس از مشخص شدن اين موضوع رسيدگي به اين موضوع در دستور كار اداره آگاهي قرار گرفت و دوباره پرونده به جريان افتاد. اينگونه مشخص مي شود آگهي كننده ساز در سايت ديوار يكي از صاحب مغازه هايي است كه در تهرانپارس مغازه ساز فروشي دارد. پس از احضار اين مرد در دادسرا دستگاه مورد نظر ضبط گرديد و مرد صاحب مغازه اعلام كرد كه ساز را از يكي از آشنايانش خريده است.

او در ادامه گفت كه مراد همان مردي كه ساز را از او خريدم چند دستگاه ديگر هم برايم آورده بود اما در بين آن همه من از اين ساز خوشم آمد و همين را انتخاب كردم تا اينكه فهميدم اين ساز در اين منطقه به فروش نمي رود و آن را به صورت آگهي در سايت ديوار گذاشتم و امروز متوجه شدم كه اداره آگاهي اين ساز را دزدي اعلام كرده است.

پس از احضار مراد در دادسراي ويژه سرقت مشخص شد تمام سازها از يك فرد خريداري شده بود و مراد همه آنها را فروخته. مراد ادعا كرد هوشنگ فردي است كه ساز ها را به من فروخته است. پس از بررسي هاي بازپرس مشخص شد هوشنگ در زندان رجايي شهر به سر مي برد و تمام اموال ضبط شده به صاحب ساز بازگردانده شد. با اينحال به دستور قاضي ايردموسي تحقيقات در زمينه اين سرقت ادامه دارد و تا روشن شدن تحقيقات، متهم تحت بازجويي هاي فني و تخصصي پليسي در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج