۳۲۵۳۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ادای احترام ولایتی به شهدای مقاومت

دکتر ولایتی که برای شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و دیگر برنامه ها به لبنان سفر کرده است روز پنجشنبه با حضور در مقبره الشهداء بیروت ، به مقام شامخ شهداء مقاومت ، حزب الله و شهید عماد مغنیه با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

خبرآنلاین: دکتر ولایتی که برای شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و دیگر برنامه ها به لبنان سفر کرده است روز پنجشنبه با حضور در مقبره الشهداء بیروت ، به مقام شامخ شهداء مقاومت ، حزب الله و شهید عماد مغنیه با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران، جایگاه این عزیزان را در دفاع از اسلام متعالی دانست و گفت:این شهداء جان پاک خویش را در راه آرمان ها و عزت اسلام و مسلمانان فدا نمودند و باید قدرشناس این فداکاری باشیم.

مشاور مقام معظم رهبری افزود:جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و حقوق حقه ملت مظلوم منطقه دفاع می کند و بی تردید در مسیر مبارزه با جریانات افراطی و تکفیری و تروریستها ،محور مقاومت پیروز است.

وی پیروزی در برابر دشمنان و بدخواهان را نتیجه فداکاری و ایثار شهدا و مبارزینی که امروز در خط مقاومت هستند دانست و افزود: محور مقاومت و حزب الله لبنان موجب عزتمندی جهان اسلام است و این مسیر را با افتخار ادامه خواهیم داد و امیدواریم روزی شاهد آزاد سازی سرزمین های اشغالی و برافراشته شدن پرچم اسلام در قدس شریف باشیم.

وی در پاسخ به سیوالی در خصوص سوریه و آزادسازی بخش هایی از کشور گفت:محور مقاومت، ارتش سوریه و نیروهای مردمی در مبارزه ۵ ساله خود ایستادگی نموند و ان شاء الله شاهد پیروزی های بیش از پیش آنان خواهیم بود تا ریشه گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری ریشه کن گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج