جاباما
۳۲۵۴۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آقای سوریان بفرمایید المپیک ریو!

حمید سوریان حالا یک روز وقت دارد تا سرنوشتش را خودش بسازد. گذر از آتش ناکامی یا رسیدن به اوج محبوبیت دوباره.

خبرآنلاین: حمید سوریان حالا یک روز وقت دارد تا سرنوشتش را خودش بسازد. گذر از آتش ناکامی یا رسیدن به اوج محبوبیت دوباره.

حمید سوریان کمتر از ۲۴ ساعت دیگر آخرین مرحله و شانس برای رسیدن به اخرین المپیک زندگی اش را آغاز می کند. حمید که در یکسال گذشته سه بار در رسیدن به سهمیه ناکام مانده است ، حالا روی تشک می رود تا سرنوشتش را از نو بسازد. او حالا در استانبول است.

سر وزن رسیده ، وزن کشی کرده و منتظر است تا با استراحت و بازیابی آب مناسب ، دوباره سر وزن برگردد و راحت تر از چند کشتی قبلی اش ، کشتی بگیرد. حمید که رکورددار مدال در تاریخ کشتی ایران است ، بعد از کلی قهرمانی ، برای اهدای چند مدال به رئیس جمهور پیشین و گرفن چند امتیاز ویژه برای واردات خودرو و چند موضع سیاسی که دوستان کشتی گیرش او را به آنها وا داشتند ، از قهرمانی مردمی فاصله گرفت و لقب مردی سیاسی گرفت.

حاشیه هایی که در این مدت سبب شد تا حمید روزهایی پر استرس را سپری کند. حتی بازگشت محمد بنا و تلاش های مربی بی مانند کشتی فرنگی ایران هم نتوانست حمید را از این شوک در دو رقابت انتخابی قبلی خارج کند. با این وجود محمد بنا پای شاگردش ایستاد و گفت تنها او باید سهمیه المپیک را برای ایران بگیرد.

مراسم وزن کشی آخرین مرحله رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در استانبول ترکیه انجام شد و حمید سوریان تنها نماینده ایران در این رقابت ها پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ایوان لیزاتوویچ از کرواسی و نفر پنجم اروپا در سال ۲۰۱۶ به روی تشک خواهد رفت.

سوریان در صورت برتری در این مبارزه در در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده آپوستولوس مانالیدیس از یونان و اریک ویس از آلمان خواهد رفت.

سوریان که با قرعه مناسبی برای کسب سهمیه المپیک روبرو شده در صورت حضور در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال این رقابت ها که سهمیه المپیک را بدنبال خواهد داشت به احتمال فراوان با دیمیترو سیمابالیاک از اوکراین؛ نفر سوم اروپا در ۲۰۱۶ و یا فدریکو مانه آ از ایتالیا که کشتی‌گیر گم‌نامی است و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آندره ساریوک از رژیم صهیونستی که به تازگی در قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا به مدال برنز رسیده است برود.

سوریان فردا و از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

حمید این بار راه سختی برای رسیدن به سهمیه ندارد و این تنها خود حمید است که باید با خودش رقابت کند. او باید با خودش بجنگد و بتواند تمرکز کند تا المپیک را از دست ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج