۳۲۵۴۴۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پرداخت وام بدون ضامن به فرهنگیان

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط ۳۶ ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .

خبرگزاری صدا و سیما: مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط ۳۶ ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .

شهاب الدین قندالی در همایش گرامیداشت مقام معلم در آرادان گفت : طرح استمرار عضویت فرهنگیان بازنشسته در صندوق هم تصویب شده و معلمان و فرهنگیانی که بازنشسته می شوند هم می توانند به عضویت خود در این صندوق ادامه دهند.

وی افزود:حق عضویت هر عضو صندوق معادل پنج درصد حقوق و فوق العاده های دریافتی وی است .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین در همایش گرامیداشت مقام معلم در گرمسار ، ارزش دارایی های این صندوق را ۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : برنامه ریزی این صندوق به گونه ای است که سود دهی آن را به بین دو تا سه هزار میلیارد تومان در سال برسانیم.

شهاب الدین قندالی گفت : در سه سال گذشته حدود دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سود صندوق ذخیره به فرهنگیان پرداخت شده است .

وی افزود: این مبلغ سود در ۱۷ سال گذشته ، حدود هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بوده است ولی میزان آن در سه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به عضویت ۹۱۸ هزار نفر فرهنگی در این صندوق اشاره کرد و گفت: سود رسانی و سرمایه گذاری پایدار از برنامه های آینده این صندوقاست .

غلامرضا کاتب ، نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت : با همکاری دولت و مجلس ، بودجه آموزش و پرروش به ۲۷ هزار میلیارد تومان رسیده است .

وی افزود : در برنامه رتبه بندی حقوقی و آموزشی معلمان کشور مجلس سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است و کیفی بخشی و ورود فن و حرفه به آموزش های مدارس در اولویت قرار گیرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم بازنشسته

      بهترين قاضي براي عملكرد صندوق ذخيره فرهنگيان خود فرهنگيان هستند . و غالب فرهنگيان چندان نظر مثبتي در باره ان ندارند . بديهي است صندوقي كه قسمتي از ان از سرمايه هاي معلمان بوجود امده و قسمتي ديگر از ان مربوط به كمك دولت است اما خود معلمان در تصميم گيري هاي اين صندوق نقشي ندارند . مسلما بيشتر كساني ميتوانند از مزاياي اين صندوق بهرمند شوند كه بتوانند ارتباط قوي تري با هيئت مديره صندوق داشته باشند . يكي از زير مجموعه هاي صندوق بانك سرمايه است . واقعا معلمان كشور راضي هستند كه سرمايه هاي انان در امور بانكداري هزينه شود حتي اگر به ظاهر سود اور باشد ؟ اگر يك نظرخواهي از مردم شود مطمئنا بسياري از مردم فعاليت هاي اقتصادي بانكها را شفاف و سالم نميدانند. با اطمينان كامل و با اگاهي نسبت به شرايط اقتصادي جامعه خودمان عرض مينمايم كه بهيچ وجه فعاليتهاي اين صندوق با اهداف اقتصاد مقاومتي همخواني ندارد .

    • سعید جمشیدی کندری

      با سلام و خسته نباشید با ارقامی که اعلام نموده اید یعنی هر معلم در سه سال گذشته مبلغی در حدود 2600000تومان سود سپرده در صندوق داشته که نسبت به کل سرمایه های معلمان مبلغ قابل توجهی نیست.2 اعضای هییت مدیره صندوق چگونه انتخاب میشوند و درامد آنان در سال چقدر است . 3_ اگر این منابع مالی در اختیا ر کسانی قرار بگیره که تخصص سود آوری داشته باشند آیا فکر نمیکنید هم برای صندوق بهتر است هم برای اعضا . واقعا موسسه ای که دارای 9000میلیارد سرمایه دارد . سود ی که شما عنوان میکنید عملا سود نیست ضرر است.با یک حساب سر انگشتی اگر این پول با سود 20درصد در یکی از بانک ها سپرده میشد به هر معلم سالیانه مبلغ دو میلیون تومان سود تعلق میگرفت واقعا مایه تاسفه که با این سرمایه کار صندوق شده ماشین قسطی دادن البته آن هم به کسانی که از لیزینگ ماشین نگرفتن و یا وام دادنی که نه هنوز مبلغش معلومه و نه تعداد کسانی که وام میخواهند بگیرند آیابهتر نیست یک بار هم که شده صندوق بصورت
      شفاف عملکرد خود را ااعلام نموده و اعضاای هییت مدیره جای خود را به کسانی بدهند که حداقل در مقابل حقوقی که میگیرند کاری در خور نام و شخصیت معلم انجام دهند

    • یک فرهنگی شاغل وعضو صندوق از گیلان

      با سلام چرا تا کنون بخشنامه برای وام به دست ما نرسیده فقط در رسانه ها گفته می شود خواهشمند است برای استانهای دیگر امکان فراهم بیاورید با تشکر والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج