۳۲۵۴۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: شرافت‌ خود را حفظ خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: هر چند در دیدار مقابل استقلال خوزستان برد و باخت برای ما فرقی نمی‌کند اما شرافت‌کاری خود را حفظ می‌کنیم و با قدرت در میدان حاضر می‌شویم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: هر چند در دیدار مقابل استقلال خوزستان برد و باخت برای ما فرقی نمی‌کند اما شرافت‌کاری خود را حفظ می‌کنیم و با قدرت در میدان حاضر می‌شویم.

محمدرضا مهاجری در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: ما در دو بازی گذشته با توجه به اینکه بازی‌ها حساس نبود به جوانان فرصت دادیم تا آنها را محک بزنیم اما در دیدار مقابل استقلال خوزستان با توجه به اینکه این تیم در کورس قهرمانی است و نتیجه دیدار ما برای سایر رقبا اهمیت دارد ما هم با تمام قوا حاضر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه چگونه به بازیکنان انگیزه خواهد داد، تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تمرکز کامل وارد میدان شویم و خواهید دید که بازیکنان ما هم تمام انگیزه خود را در زمین خواهند داشت.بازیکنان ما شرایط را درک می‌کنند و امیدوارم تیمی که لیاقت قهرمانی داشته باشد به این عنوان دست یابد.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: سازمان لیگ باید برنامه‌ای را تدارک ببیند و سیاستی را خرج کند که هیچ تیمی تا هفته پایانی بی‌انگیزه نشود و مثلا کسب رتبه هفتم و ششمی برایش متفاوت باشد نه اینکه تیم‌ها در میانه جدول انگیزه‌ای برای بازی کردن در هفته‌های پایانی نداشته باشند. ما قطعا شرافت کاری خود را حفظ خواهیم کرد و با قدرت در زمین ظاهر می‌شویم.

مهاجری در مورد تمدید قرارداد با پدیده گفت: باید برای فصل آینده باید برنامه‌ریزی شود که تیم با انسجام کامل وارد میدان شود و اتفاق خاصی برای این تیم رخ ندهد. هم‌اکنون قوه قضائیه و استانداری کمی به تیم کمک کرده است و با درایت‌ آنها شرایط بهتر شده است که امیدواریم این مسئله در سال آینده بهتر شود و تیم با شرایط بهتری در لیگ حاضر شود.

سرمربی پدیده در مورد اینکه چه هدفی را برای فصل آینده در نظر گرفته، تأکید کرد: ما باید پیشرفت کنیم و به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم چرا که اگر قرار باشد در همان رده‌های میانه جدول قرار بگیریم درجا خواهیم زد.

سرمربی سابق سیاه‌جامگان در مورد احتمال سقوط این تیم گفت: در حال حاضر نمی‌توان مسائل را عنوان کرد. من دوست دارم سیاه‌جامگان در دو بازی آینده نتایج لازم را کسب کند و در لیگ بماند. هم‌اکنون وقت صحبت کردن نیست. باید کمک کنیم که تیم نتیجه بگیرد و پس از آن ریشه‌یابی صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج