۳۲۵۵۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حدادی: بوخنسف دیگر به ایران نمی‌آید

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: مربی روسیه‌ای مشکلات جسمی خودش را دارد و به همین دلیل گفته دیگر نمی‌توانم ایران بیایم.

خبرگزاری فارس: احسان حدادی در مورد عدم شرکت در مسابقه آغاز فصل دوومیدانی اظهار داشت: در پایان اردوی روسیه سرما خوردم و به همین دلیل بدنم آماده مسابقه نبود، اما با توجه به اینکه مسابقه به خاطر من عقب افتاده بود، افتخاری پرتاب کردم. اگر شرایط مطلوبی داشتم مطئونا بالای ۶۵ متر پرتاب می‌کردم.

وی در مورد اینکه حریفی هم برای مسابقه نداشت و شاید انگیزه‌اش کمتر شده بود، گفت: برای من فرقی ندارد که چه حریفی باشد و هرکسی می‌خواست شرکت کند، می‌آمد. رقیب اصلی من هارتنیگ است و باید با وی رقابت کنم.

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در مورد برنامه‌های آینده اش گفت: فعلا تهران تمرین می‌کنم و قرار است تا چند روز آینده به اردوی آلمان بروم و مدتی را آنجا خواهم بود. مسابقه در آلمان زیاد است و باید خیلی زود یک پرتاب مناسب انجام دهم تا بتوانم در مراحل بعدی لیگ الماس حضور داشته باشم.

حدادی در مورد اینکه چرا کیم بوخونسف مربی‌اش دیگر به ایران نمی‌آید؟ گفت: او دیگر به ایران نمی‌آید و مشکلات جسمی خودش را دارد، اما گفته که شاید در آلمان کنارم باشد و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت به مشکل نمی‌خوری، عنوان کرد: برنامه‌های تمرینی را می‌گیرم و فعلا پیش می‌روم. در اردوی آلمان هم که قول داده کنارم باشد و پس از آن باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی با اشاره به مشکلات جذب اسپانسر گفت: فعلا بدون اسپانسر کار می‌کنم و با یکی دو شرکت هم که صحبت کردم اعلام کردند چون هنوز تحریم‌ها برداشته نشده، نمی‌توانیم با شما کار کنیم. امیدوارم در اردوی اروپا شرایط بهتری داشته باشم و اسپانسری را پیدا کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج