۳۲۵۵۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسدی: برای اعتبار خودمان می‌جنگیم

کاپیتان گسترش فولاد گفت: برای ما فرقی نمی‌کند پرسپولیس قهرمان شود یا نشود، ما برای اعتبار خودمان می‌جنگیم و اینکه شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

خبرگزاری فارس: کاپیتان گسترش فولاد گفت: برای ما فرقی نمی‌کند پرسپولیس قهرمان شود یا نشود، ما برای اعتبار خودمان می‌جنگیم و اینکه شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مرتضی اسدی درباره دیدار حساس گسترش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: البته این مسابقه برای پرسپولیس بیشتر حساس است چون آنها در کورس قهرمانی هستند و ما فقط برای شرایط جدولی می‌جنگیم تا جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم. این بازی برای پرسپولیس حساسیت بیشتری دارد اما باید این را هم در نظر بگیرند که با تیم آماده گسترش فولاد در تبریز مسابقه دارند.

وی در مورد اینکه سال گذشته در هفته بیست ونهم گسترش موفق شده بود در تبریز پرسپولیس را شکست دهد، آیا این تیم تبریزی باز هم توانایی انجام این کار را خواهد داشت یا خیر، گفت: صد در صد و مطمئن باشید این مسابقه برای باشگاه ما و بازیکنان بسیار مهم است چون می‌خواهیم به نوعی در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشیم. بر همین اساس کادر فنی و مدیریت باشگاه اعلام کردند که برای این بازی پاداش بسیار ویژه‌ای را در نظر گرفتند.

اسدی یادآور شد: بنابراین روی این بازی تاکید ویژه‌ای انجام شده و ۴-۵ روز است روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار می‌کنیم تا یک بازی محکم و قوی را مقابل این تیم انجام دهیم تا در نهایت نتیجه نیز برای گسترش باشد. برای ما فرقی نمی‌کند پرسپولیس قهرمان شود یا نشود. ما برای اعتبار خودمان می‌جنگیم و اینکه شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. بنابراین وظیفه داریم تا همه تلاش خود را انجام دهیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش با اشاره به بدشانسی‌های این تیم در فصل جاری گفت: بدشانسی‌هایمان از یک مقدار خیلی بیشتر بود. تقریبا ۱۵-۱۶ امتیاز را به خاطر داوری‌ها از دست دادیم. از اتفاقات اصفهان و مسائلی که در دیدار با سپاهان به وقوع پیوست تا ناداوری‌هایی که در زمین خودمان انجام شد و پنالتی‌هایی که برایمان نگرفتند باعث شد تا در مجموع از داوری متضرر شویم. اگر ۲-۳ بازی اشتباهات داوری نبود الان جزو ۴ تیم بالای جدول بودیم. با این حال امیدواریم ۲ هفته باقیمانده هم به خوبی و خوشی به پایان برسد تا بتوانیم نتایج لازم از این دو دیدار کسب کنیم.

اسدی در مورد تغییر زمین برای این دیدار گفت: زمین اختصاصی گسترش جزو ۲ ورزشگاه برتر ایران است و شاید تغییر ورزشگاه تاثیرگذار باشد. حق طبیعی ما بود در زمین خودمان مقابل پرسپولیس میزبان باشیم چون همه بازی‌هایمان را اینجا برگزار کردیم.

وی افزود: همه جوره به ما زور می‌گویند. امنیتی که در ورزشگاه خودمان است باعث شد تا در مسابقات‌مان کوچکترین مشکلی برای هیچ تیمی به وجود نیاید اما مسائل امنیتی را بهانه کرده و برای تغییر ورزشگاه فشارهای لازم را آوردند.

اسدی تاکید کرد: کوچکترین مشکل امنیتی برای هیچ تیمی در ورزشگاه خودمان به وجود نیامد. حالا چطور برای دیدار با پرسپولیس ناگهان مشکل‌دار شدیم؟ فکر می‌کنم از این لحاظ در حق گسترش‌فولاد اجحاف کردند که ما با پیروزی پاسخ این مسائل را خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج