۳۲۵۵۵۸
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

ابهام در علت مرگ دختری در پل نیایش

روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی دختری جوان در شمال تهران در حالی در رسانه‌ها منتشر شد که هنوز مشخص نیست که متوفی به علت خودکشی جان خود را از دست داده یا خیر؟ و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی دختری جوان در شمال تهران در حالی در رسانه‌ها منتشر شد که هنوز مشخص نیست که متوفی به علت خودکشی جان خود را از دست داده یا خیر؟ و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته یک مورد خبر کشف جسد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که عوامل آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه زیر پلی در تقاطع دو بزرگراه چمران و نیایش بود. خیابانی خلوت به نام اسلام‌آباد شمالی که هنگام حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که دختری نوجوان با حدود ۱۴ سال سن با صورتی خونین بر کف خیابان افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ شواهدی مبنی بر اقدام این دختر به خوکشی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و دقایقی بعد با توجه به فوت این دختر نوجوان، به ایستگاه بازگشتند.

گرچه برخی از رسانه‌ها مرگ این دختر نوجوان را خودکشی اعلام کرده بودند اما تاکنون هیچ یک از مقامات رسمی این موضوع را تایید نکرده‌اند، ضمن اینکه تحقیقات درباره این پرونده در نیروی انتظامی در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جنوبی

      این نوع خودکشی ها هدفمند وهدفدارند.اگر نبود طرف بی سر وصدا وپنهانی خودکشی میکرد.

    • بدون نام

      هدفمندکدومه ،مگه یارانه است که هدفمندبشه؟آخه یه بچه ۱۳ساله چه هدفی میتونه داشته باشه که دست به خودکشی بزنه چراهمه چیو ۳۰یا۳۰میکنید

    • بدون نام

      واقعا که هر احمقی میفهمه که این یه خود کشی بوده مسولین برای اینکه از زیر بار مسولیت شانه خالی کنن دیگه چه می توانن بگویند هر روز شاهد خودکشی هستیم شما هی انکار کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج