۳۲۵۶۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نصرالله: امام خامنه ای! آسوده خاطر باش

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان یک سخنرانی در بیروت، گفت: پس از بسته شدن پرونده هسته ای ایران، به دلیل حمایت این کشور از محور مقاومت، پرونده های دیگری را در مقابل این کشور گشودند.

خبرگزاری مهر: دبیرکل حزب الله لبنان در جریان یک سخنرانی در بیروت، گفت: پس از بسته شدن پرونده هسته ای ایران، به دلیل حمایت این کشور از محور مقاومت، پرونده های دیگری را در مقابل این کشور گشودند.


به گزارش المنار، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان دقایقی قبل سخنرانی خود در مراسمی که از سوی هیأت «حامیان مقاومت اسلامی» در بیروت برگزار می شود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این سخنرانی اظهار داشت: از همه کسانی که از نیروهای مقاومت به اشکال مختلف حمایت می کنند، قدردانی می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اظهار داشت: باید برای افکار عمومی جهان جنایت هایی که صهیونیست ها علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب می شوند را روشن کنیم.

سید حسن نصرالله همچنین اظهار داشت: تا زمانی که اشغالگری صهیونیست ها ادامه داشته باشد و تا زمانی که آزادمردانی باشند که در مقابل این اشغالگران بایسته و با آنها مبارزه کنند، جنایت های صهیونیست ها علیه فلسطینیان نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه حزب الله از ابتدا در مقابل صهیونیست ها ایستاده و در ادامه نیز خواهد ایستاد، گفت: طی سال های گذشته که صهیونیست ها یا اقدام به ترور عناصر مقاومت کردند و یا جنگی را علیه محور مقاومت به راه انداختند، همگان شاهد بودند که حزب الله با اراده و ایمانی قوی وارد میدان شده است.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: صهیونیست ها از مدت ها پیش به این نتیجه رسیدند که باید کمر مقاومت را بشکنند و برای تحقق این آرزوی خود سوریه را هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت که حامیان مقاومت از جمله سوریه را هدف قرار دهد؛ حامیانی که هر آنچه دارند در راه پیروزی مقاومت قربانی می کنند. حتی آمریکایی ها هم امروز اذعان می کنند که هدف اصلی حامیان مقاومت هستند.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه امروز عربستان سعودی پرچمدار مقابله با محور مقاومت است، اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا از سال ها پیش حزب الله را تروریستی خواند و می بینیم که سعودیها امروز این راه را ادامه مید هند؛ آنها با هدف خوش خدمتی به آمریکا در مقابل حزب الله و محور مقاومت ایستاده اند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب نیز با هدف مقابله با محور مقاومت از حزب الله به عنوان یک گروه تروریستی یاد کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که ما چنین اقدماتی از سوی سعودی ها و حامیان آنها را پیش بینی نمی کردیم؛ بلکه برعکس اقدامات آنها برای ما قابل پیش بینی بود چرا که چنین اقداماتی از مستلزمات نبرد حق و باطل است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: بسیاری از کشورهای عربی امروز از عربستان سعودی پیروی می کنند اما آنها از سیاستی که در پیش گرفته اند، راضی نیستند و به نوعی مجبور به پیروی از سعودیها هستند؛ عربستان سعودی در برهه ای از زمان حتی کویت را به دلیل اظهارات یکی از نمایندگان پارلمان این کشور، تهدید به قطع روابط دیپلماتیک کرده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود این هجمه بی سابقه علیه حزب الله لبنان از سوی کشورهای منطقه، من به صراحت اعلام می کنم که حزب الله هم اکنون از تمامی جهات در بهترین شرایط به سر می برد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین ادامه داد: کاملا طبیعی است که دشمنان فشارهای خود بر گروه ها و دولت های حامی محور مقاومت را تشدید کنند؛ این نوع برخورد درست همان چیزی است که شما امروز از سوی آنها در برابر ایران مشاهده می کنید. پس از بسته شدن پرونده هسته ای، تعداد زیادی پرونده دیگر را در مقابل جمهوری اسلامی ایران گشودند.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما با عزم و اراده خود در نبرد با جبهه سعودی ـ آمریکایی ـ صهیونیستی پیروز خواهیم شد و روز به روز نیز بر ایمان و یقینمان در این نبرد افزوده خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران چه از سوی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و چه از سوی دیگر مسئولان این کشور در حمایت از محور مقاومت در منطقه، قاطعانه و نهایی است.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: امام خامنه ای همواره از حمایت های مادی، معنوی و فرهنگی کرده اند و من اکنون خطاب به ایشان می گویم: ای امام ما! ای سید ما! آسوده خاطر باش.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: مواضع کشورهایی نظیر عراق، تونس، الجزایر و اندونزی در حمایت از محور مقاومت قابل تقدیر بوده و من از آنها تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: عربستان سعودی امروز در خط مقدم نبرد با محور مقاومت ایستاده است و همواره برای ضربه زدن به محور مقاومت با مسئولان رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده است؛ در این میان، اعطای دو جزیره مصری به سعودیها راه هماهنگی های بیشتر میان آنها و رژیم صهیونیستی را هموارتر می کند.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: ترکی الفیصل به صورت علنی با مقامات صهیونیست دیدار می کند و اینجاست که نقاب ها کنار می رود و دشمنی ها آشکار می شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین اظهار داشت: امروز ما شاهد یک تلاش رسانه ای گسترده برای نهادینه کردن دشمنی ها و عنادها با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به بحران های کنونی سوریه و یمن گفت: در یمن عربستان سعودی تحت فشارهای بین اللملی پای میز مذاکره می نشیند و هنگامی که نمی تواند اهداف خود را محقق سازد، زیر میز مذاکره می زند؛ عربستان سعودی همواره سیاست تشدید بحران های سوریه و یمن را به دنبال گرفته و می گیرد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه سعودیها در مذاکرات به دنبال راه حل نبوده و می خواهند طرف مقابل خود را تسلیم کنند، گفت: الحمدلله طی بیش از یک سال گذشته مردم یمن مقاومت کرده اند و از این پس نیز مقاومت آنها در هم نخواهد شکست.

وی اظهار داشت: ما شاهدیم که سعودیها به صورت علنی خواستار تسلیم شدن مردم سوریه و یمن می شوند. ما خطاب به سعودیها می گوییم: کسانی که ۵ سال در سوریه و بیش از یک سال در یمن مقاومت کردند، تسلیم نخواهند شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به بحران خلأ ریاست جمهوری در این کشور نیز اظهار داشت: اتفاق جدیدی در این زمینه نیافتاده است و همچنان همان اظهارنظرهای گذشته در این خصوص را از مقامات لبنانی می شنویم؛ کسانی که به دنبال انتخاب رئیس جمهور جدید برای لبنان هستند باید بدانند که بخشی از راه حل این موضوع در عربستان است و بخش دیگر آن در لبنان.

وی در همین زمینه اظهار داشت: اقدام درست برای حل و فصل نهایی مسأله خلأ ریاست جمهوری در لبنان رایزنی با طرف های مسئول در این زمینه است تا بدین ترتیب نتیجه ای درخور حاصل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج