جاباما
۳۲۵۶۴۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پلیس آمریکا یک آیفون دیگر را هک کرد

در ادامه تلاش پلیس آمریکا برای هک کردن گوشی‌های آیفون در جریان رسیدگی به پرونده‌های امنیتی و جنایی، گوشی آیفون متعلق به یک زن مقتول در لس آنجلس هم توسط اف بی آی هک شد.

خبرگزاری فارس: به گزارش بیزینس اینسایدر، پلیس برای این کار از یک متخصص کمک گرفت و موفق شد، قفل گوشی آیفون یادشده را بشکند. اپل تا به حال علیرغم فشارهای قضایی زیربار باز کردن قفل آیفون حتی در صورت دریافت حکم دادگاه نیز نرفته است.

هک کردن گوشی iPhone ۵s در این پرونده توسط پلیس نشان می‌دهد که مقامات آمریکایی برای رسیدن به هدف خود به پیمانکاران ثالث روی آورده اند و از همکاری اپل قطع امید کرده اند.

البته اپل در گوشی های جدیدتر فناوری رمزگذاری خود را تقویت کرده و تاکنون خبری در مورد هک کردن موفق گوشی آیفون ۶ منتشر نشده است.

گوشی آیفون هک شده متعلق به آپریل جیس همسر مایکل جیس بازیگر سابق آمریکایی است. مایکل جیس متهم به تیراندازی به همسر خود و کشتن وی در می سال ۲۰۱۴ است.

انتظار می رود بررسی اطلاعات گوشی هک شده به تعیین تکلیف نهایی این پرونده کمک کند. ظاهرا هک کردن این گوشی کار چندان دشواری نبوده، زیرا سیستم عامل iOS ۸ در مقایسه با iOS ۹ از سیستم رمزگذاری ساده تری برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج