۳۲۶۲۸۸
۱۹ نظر
۵۰۵۸
۱۹ نظر
۵۰۵۸
پ

فرزاد حسنی؛ خودشیفته همیشه نوجوان

رفتار كارى آقاى فرزاد حسنى را در چندقابى كه از ايشان دارم مرور ميكنم؛پيشاپيش بايد بگويم من ايشان را به عنوان مجرى راديويى خوب و با سواد و خوش صدايى ميشناسم و البته كه نقدم عليرغم علاقه ام نوشته ميشود تا ايشان بهتر به مردم خدمت كنند.

برترین ها - دکتر علیرضا شیری*:

رفتار كارى آقاى فرزاد حسنى را در چندقابى كه از ايشان دارم مرور ميكنم؛پيشاپيش بايد بگويم من ايشان را به عنوان مجرى راديويى خوب و با سواد و خوش صدايى ميشناسم و البته كه نقدم عليرغم علاقه ام نوشته ميشود تا ايشان بهتر به مردم خدمت كنند.

١- برنامه تلويزيونى مقابل سردار نظامى و سوال جدى درباره اعتبار گشت ارشاد و در نتيجه ممنوع التصوير شدن ايشان. او حرف دل تعداد زيادى از مردم را در قاب يك مصاحبه زده بود و ممنوعيتش به محبوبيتش ختم شد

٢-دو سال قبل در اختتاميه مسابقات سخنرانى دانشجويى دانشگاه صنعتى شريف، مقابل صدها دانشجو اساتيد مطرح كشور در جايگاه داوران مسابقه سخنرانى بداهه نشسته بودم و ايشان نيز كنار من جزو داوران مدعو تشريف داشتند ، يك دانشجوي مرحله نيمه نهايى ، شوخى نسبتا تندى روى سن با اكيپ دوستانش كرد و موقع استماع نظر داوران، اقاى حسنى در جايگاه معلم اخلاق قرارگرفت و ضمن تحقير آن دانشجوى بي غرض، نوك حمله را به سمت دكتر عليرضا فيض بخش ، مدير اصلى برنامه و از محبوب ترين اساتيد شريف نشانه گرفت كه بسيار تند و دور از جايگاه فرزاد حسنى بود كه موجب اعتراض شديد حضار گشت. من آنجا بود كه متوجه شدم مجرى مورد علاقه ام به ميزان زيادى احتمالا از خودشيفتگى مخرب رنج ميبرد

٣-ماجراى ازدواجشان با خانم نامدارى كه كمى تا قسمتى گل درشت و تبليغاتى در رسانه ها رواج يافت و طلاق بسيار گل درشت تر و پاسخهاى پر از كنايه به حرفهاى همسرش در اينستاگرام كه به اعتبار ايشان ضربه شديدى زد

٤- نگاه بالا به پايين، شوخيهاى خارج از سن و سال ، تحقير ميهمان در برنامه اكسير باعث ميشود متذكر شويم كه خودشيفتگى به شكل آزاردهنده اى آدمى را بي اعتبار، حسود و كنايه زن ميكند و با كمى تامل درونى و خودسازى ميتوان از دام خودپسندى رهيد

٥- وقتى نوجوان ابدى puernus eternus داريم فكر ميكنيم هميشه جوانيم، هميشه فرصت مطالعه و تحصيل و ازدواج و ...داريم. به شكل متوهمانه اى خود را مادام العمر محبوب زنان يا مردان ميبينيم، رفتار جوانانه از خود نشان ميدهيم تا ميانسالي مان را نبينيم

٦-زندگيهاى نكرده موجب انباشتگى خشم در ما ميشود، كتكهاىى كه خانم نامدارى در يكسال زندگى مشتركش خورده بود از جنس خشونت بزك كرده آقاى فرزاد حسنى با ميهمان نگون بخت برنامه اكسير بود كه در خلوت به شكل خشونت فيزيكى بروز مي يابد و در مديا به شكل ادبيات تحقير و كنايه .

جايى بايد نشست و فكرى به حال اين خشم انبوه و از خودراضى بودن فزاينده كرد. لطفا در نظر دادن مودب باشيم، خشونت نورزيم ، رفتار را بيشتر از فرد تحليل كنيم.

*دکتر شیری طبیب، آموزش دیده روانشناسی عمقی دانشگاه آکسفورد و مدرس دانشکده روانشناسی، کارشناس تلویزیون، رادیو و مطبوعات
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهگذر

      سلام من نمیدونم چه افرادی در جامعه ما به ایشون میگن مجری محبوب ایشان به نظر شخصی بنده از همون اولش هم اینگونه بودن و اینگونه هم ادامه خواهند داد.(در کل نچسبه).

      پاسخ ها

      • تهرانی

        دو تا مجری هستند از جنس هم که دارند به کارشون ادامه میدهند به هر شکل با همه انتقادها..جلو صحنه یا پشت صحنه.فرزاد حسنی و احسان علیخانی.

    • بدون نام

      دست بزن هم داشته؟ای دستت بشکنه فرزاد

    • ترسو

      با اين مقايسه ، به نظرم به نوجوانان توهين شد .......

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی

    • ليلا

      چه جالب
      خوب بره پيش روانپزشك ديگه داره دير ميشه ها
      احيانا فاميل ازاده نبود اين نويسنده عزيز؟؟؟؟(مزاح)

    • امید

      انصافا خیلی دقیق شخصیت آقای حسنی را بررسی کرده اند . خودشیفتگی و نگاه بالا به پایین رو همیشه از این آقا شاهد بوده ایم و این بشر دیگر درست شدنی نیست!

    • Nazi

      شماه 6 عالی بود

    • ترانه

      آقای دکتر متن شما مشکل دارد:
      دو موضوع وجود دارد crtic و complain در ابتدای متن نه نقدی میخوانیم و نه complain قاعدتا چون نویسنده گفته نقد، نباید هم complain داشته باشیم. تا پایان جمله شماره 3 فقط با یک متن خبری مواجه هستیم، از جمله شماره4 تازه ما نقد را با رفتارشناسی میبینیم جمله شماره5 فقط یک وصله علمی است که نویسنده سعی دارد بچسباند به شخص مد نظرش.
      در جمله شماره 6 هم نویسنده خود را در جای قاضی می بیند و حکم صادر میکند و محکوم میکند و فراموش میکند که قرار بود نقد کند نه تقسیم تقصیر/ این نوع نقدها نمیسازد چراکه استیصال است و بدون فرم و فقط خراب میکند جدا از این که نقد شونده شخص است یا رسانه.
      //جايى بايد نشست و فكرى به حال اين قلم ها کرد//

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت متوجه شدی چی گفتی؟!

    • بدون نام

      درسته که فرزاد حسنی موجودی خودشیفته ومغروره ولی نامداری هم دست کمی از او نداشته وموضوع ازدواج دومش چه سروصداهایی بپا کرده که هنوزم تمامی نداره, این دو نفر خیلی شبیه هم هستن.

    • رهگذر

      کلا با نظرات من مشکل دارید

    • الی

      واقعا بی شخصیتی حسنی ، خجالت آوره ، یکی با پدر خودت این کارو بکنه چی کار می کنی ؟ بالآخره طرف زن وبچه داره خودتو بذار جای بچه هاش
      بعدشم اونایی که از نامداری دفاع می کنن باید بگم هر دوشون سر وته یه کرباسن یعنی همه ی اون آدمایی که خودمون بزرگشون کردیم همشون همین طوری اند ( آدمای مشهور منظورمه )

    • صبا

      بنده خدا فیلم پشت صحنه راگذاشت این دیالوگها قبلا تمرین شده بود،اون مرد میانسالی که مادلمون برای کوچک وتحقیرشدنش وبی احترامی که بهشون شده بود میسوخت خودش هم داشت تمرین میکرد،زیاد جدی نگیرید

    • آرش

      من کاری به فرزاد حسنی ندارم
      اعتقاد دارم که بعضی از رفتار های اخیر اون در رفتار ها گذشته اون هم وجود داشته ولی آیا این علاقه نسبتاً زیادی که قبلا نسبت به اون تو جامعه وجود داشت به خاطر همین رفتار ها نبوده؟

    • بدون نام

      جناب روانشناس مگه حسنی مراجعت بوده یا از ریز و درشت زندگیش خبر داری که یک تحلیل روانی میکنی جلوی چشم میلیونها نفر میگذاری این کار از نظر اخلاقی درست نیست و اگه قضاوتهای شما اشتباه باشه گناه است

    • بدون نام

      ینی با تفنگ شلیک میکردی توی مغزش کمتر نابود میشد تا این متن!خخخخخ

      بعد کتک "ها" ینی چی؟ مگه کل اون یه سال دختره بنده خدا کتک میخورده؟!....بابا باریکلا مرد متمدن و با فرهنگگگگگگگگگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج