۳۲۶۸۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اصول شیک پوشی پس از زایمان

بعد از پشت سر گذاشتن نه ماه بارداری با شکم بزرگی که هیچ وقت تصور داشتنش را نمی کردم، وارد مرحله پیژامه پوشی، کم خوابی و آشفتگی ها شدم که کودک تازه متولد شده ام مدیریتش می کرد!

وب سایت نی‌نی بان: پیش از این که مادر شوم، شیک پوشی و طبق مد روز بودن بخش بزرگی از هویت من بود. تصویر و جلوه و ظاهر، حرفه اصلی من بود و سال ها بود که در صنعت مد و پوشاک فعال بودم. بوتیک منحصربفردی داشتم و آن را از نمونه های تک و خاص از طراحان معروف پُر کرده بودم، نه از چیزهایی که همه جا می توان پیدا کرد.اما از وقتی که باردار شدم چیزهایی تغییر کرد؛ بدنم ظاهر متفاوتی پیدا کرد و طبیعتا مجبور شدم لباس های متفاوتی هم بپوشم.

اصول شیک پوشی پس از زایمان

اصول شیک پوشی پس از زایمان

پیش از این که مادر شوم، شیک پوشی و طبق مد روز بودن بخش بزرگی از هویت من بود. تصویر و جلوه و ظاهر، حرفه اصلی من بود و سال ها بود که در صنعت مد و پوشاک فعال بودم. بوتیک منحصربفردی داشتم و آن را از نمونه های تک و خاص از طراحان معروف پُر کرده بودم، نه از چیزهایی که همه جا می توان پیدا کرد.اما از وقتی که باردار شدم چیزهایی تغییر کرد؛ بدنم ظاهر متفاوتی پیدا کرد و طبیعتا مجبور شدم لباس های متفاوتی هم بپوشم. لباس های جذب و کمر باریکی که قبلا می پوشیدم دیگر برایم قابل استفاده نبودند، و زیورآلاتی که خیلی دوست شان داشتم انگار ناگهان برایم دست نیافتنی شدند. این زن که بود؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


سونوگرافی در بارداری، چند بار؟

اصول شیک پوشی پس از زایمان

اگر یک زن باردار، دوره حاملگی بدون مشکلی را سپری کند، لازم است تا پایان این دوره چهار سونوگرافی در دست داشته باشد...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ریزش مو در بارداری، اصلی ترین علل ها

اصول شیک پوشی پس از زایمان

دلیل اصلی ریزش مو در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی در بدن مادر است.در طول زمان بارداری ، مادران باید ویتامین هایی مصرف کنند که ریزش مو را در آنها کاهش داده و به رشد آنها نیز کمک کند. چرا که موها در این دوران نازک تر و شکننده تر می شوند. به هر حال ، هورمون هایی که این مشکلات بوجود می آوردند پس از زایمان ، حدودا ۲ تا ۳ ماه بعد از متولد شدن نوزاد به وضعیت اولیه خود و قبل از بارداری باز می گردند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


مواد معدنی ضروری در دوران بارداری

اصول شیک پوشی پس از زایمان

مصرف اسید فولیک را پیش از بارداری باید شروع کرده و در ۱۲ هفته اول بارداری باید مصرف آن را ادامه دهید. کلسیم نیز برای زنان باردار مهم است و مانع کاهش تراکم استخوان میشود چرا که جنین از کلسیم مادر برای رشد استخوانهای خود استفاده میکند. ید برای عملکرد سالم تیروئید در دوران بارداری حیاتی است. کمبود ید میتواند مانع رشد فیزیکی جنین شده و موجب ناتوانی شدید ذهنی و شنوایی او گردد. ید ناکافی به سقط جنین و مرده زایی منجر میشود. آهن هم در مادر و هم جنین به اکسیژن رسانی در خون کمک میکند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


بهداشت دهان کودک

اصول شیک پوشی پس از زایمان

آفت دهان عبارت است از پیدایش یک یا تعدادی زخم های کوچک و دردناک در سطح داخلی لب ها، مخاط و سقف دهان و زیر زبان.این زخم ها معمولا تک تک و جدا از هم است. زخم های آفت از ترشح خاکستری رنگ پوشیده شده است و کناره ی آنها کاملا مشخص و قرمز میباشد.پیدایش این زخم ها به صورت دوره ای است یعنی عود کننده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج