جاباما
۳۲۷۲۳۶
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

مشکل کمبود جا در کمد را حل کنید!

پیش از هر نکته باید از نظم دهی کمدتان شروع کنید. هر قدر هم که فضای بزرگ و دلبازی داشته باشید وقتی فضای شما نظم نداشته باشد بازهم دچار کمبود جا برای لوازم و وسایل خود می شوید.

وب سایت چیدانه: پیش از هر نکته باید از نظم دهی کمدتان شروع کنید. هر قدر هم که فضای بزرگ و دلبازی داشته باشید وقتی فضای شما نظم نداشته باشد بازهم دچار کمبود جا برای لوازم و وسایل خود می شوید.

با طبقه بندی کمد دیواری نگران کمبود جای لباس ها نباشید!

مشکل کمبود جا در کمد را حل کنید!

کمبود کمد دیواری، معضل بزرگ اکثر فضاهای کوچک است. اما این معضل را به سادگی می توانید با طبقه بندی کمد های دیواری حل کنید با چیدانه همراه باشید تا ایده های موثر طبقه بندی و نظم دهی را با شما در میان بگذاریم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مناسب ترین کفپوش دکوراسیون منزل: موکت یا سرامیک؟

مشکل کمبود جا در کمد را حل کنید!

سردرگمی در موقع انتخاب مواد و مصالح مناسب برای هر قسمت از خانه، یک امر کاملا عادی و طبیعی است. اگر این سردرگمی ها و سوال های مداوم نباشند، چه بسا ممکن است که انتخاب مناسبی هم صورت نگیرد. در این میان وظیفه رسانه هایی همچون چیدانه این است که شما را در انتخاب متریال و مواد و مصالح مناسب تر راهنمایی کند. این بار می خواهیم به سراغ کف خانه برویم و ببینیم بهتر است کف خانه را موکت کنیم یا سرامیک؛ با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۳ معماری ایرانی کاندید جایزه یک میلیون دلاری آقاخان!

مشکل کمبود جا در کمد را حل کنید!

جایزه معماری آقاخان (به انگلیسی:Aga Khan Award for Architecture - AKAA) جایزه‌ای است که هر سه سال یک بار از سوی بنیاد شبکه توسعه آقاخان به یک یا چند معمار زنده اعطا می‌گردد. جایزه معماری آقاخان بر خلاف جایزه پریتزکر، بر روی شیوه‌های بومی و اسلامی و راهکردهای معماری کهن و نوین در توسعه جهان سوم نیز متمرکز است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بهترین گیاهان خانگی را از نمایشگاه گل و گیاه ۹۵ تهران بخرید!

مشکل کمبود جا در کمد را حل کنید!

در زیباترین ماه از قشنگترین فصل سال یعنی اردیبهشت چیزی که در همه کوچه ها و خیابانها چشم را به خودش جذب می کند، سبزینگی تازه و برگ و گلهای نوی گیاهان است. در این روزها نیز مثل روند هر ساله، نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه شهرداری تهران در بوستان گفتگو برپا شده تا مقداری از این قشنگی ها را به رخ بکشد. چیدانه برای شما ایده های متفاوتی از استفاده گیاهان در خانه یا فضای بیرونی را که در این نمایشگاه ارائه می شود، معرفی می کند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج