۳۲۷۳۸۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خبرهای ضد و نقیض از وضعیت مینو خالقی

اخبار ضد و نقیضی از وضعیت مینو خالقی منتخب مردم اصفهان منتشر شده است که نشان از مشخص شدن وضعیت وی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اخبار ضد و نقیضی از وضعیت مینو خالقی منتخب مردم اصفهان منتشر شده است که نشان از مشخص شدن وضعیت وی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.

یکی از خبرگزاری های کشور در این باره مدعی شده است که "مینو خالقی" از راه یافتن به مجلس بازمانده است.

طبق این گزارش؛ یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با این خبرگزاری خبر از راه نیافتن "مینو خالقی" به مجلس داده است.

این نماینده گفت: یکی از هیأت حل اختلاف قوا نظر خود را درباره پرونده خانم مینو خالقی منتخب سوم حوزه انتخابیه اصفهان اعلام کرده است.

وی در این زمینه توضیح داد: هیأت حل اختلاف قوا در بررسی‌های خود درباره خانم مینو خالقی نظر شورای نگهبان مبنی بر ردّ صلاحیت و ابطال آرای وی را تأیید کرده و حق را به شورای نگهبان داده است.

"عبدالرضا هاشم زایی" رییس سنی فراکسیون امید در واکنش به خبری مبنی بر تایید نظر شورای نگهبان در مورد مینو خالقی توسط شورای حل اختلاف اظهار داشت: تاکنون در این مورد به ما پیامی ارسال نشده است.

نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس دهم تصریح کرد: فراکسیون امید تا ساعت ۵ امروز بعداظهر با حضور مینو خالقی جلسه داشت اما چنین موضوعی مطرح نشد.

وی بیان داشت: روز گذشته شورای حل اختلاف جلسه ای در مورد مینو خالقی داشت اما خبری در رابطه با تایید و یا رد نظر شورای نگهبان تاکنون به ما اعلام نشده است.

همچنین "الیاس حضرتی" نماینده منتخب مجلس دهم نسبت به خبر تایید نظر شورای نگهبان توسط شورای حل اختلاف در مورد مینو خالقی اظهار بی اطلاعی کرد.

وی تصریح کرد: تا ساعت ۵ بعداظهر امروز که در جلسه فراکسیون حضور داشتیم چنین خبری مطرح نشد اما بهتر است این موضوع را از مینو خالقی پیگیری کنید.

مینو خالقی: صبوری کنید

در ادامه با پیگیری از مینو خالقی نماینده منتخب مجلس دهم، وی تنها از رسانه ها خواست صبوری کنند.

این در حالی است که یک نماینده مجلس اعلام کرد: هیأت حل اختلاف قوا نظر خود را درباره پرونده مینو خالقی منتخب سوم حوزه انتخابیه اصفهان اعلام کرده است.

هیأت حل اختلاف قوا در بررسی‌های خود درباره مینو خالقی نظر شورای نگهبان مبنی بر ردّ صلاحیت و ابطال آرای وی را تأیید کرده و حق را به شورای نگهبان داده است.

درباره تعیین تکلیف نفر جایگزین به جای خانم مینو خالقی، بر اساس مذاکراتی که وزارت کشور با شورای نگهبان داشته، مقرر شده شورای نگهبان مجدداً این موضوع را بررسی کند.

اما تاکنون هیأت حل اختلاف قوا نظر خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

گفتنی است؛ سخنگوی وزارت کشور نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگران جوان از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

یک منبع آگاه نیز در مورد ابلاغ نظر هیات حل اختلاف قوا و راه نیافتن مینو خالقی به مجلس گفت: بله قطعي است، البته هيات عالي حل اختلاف قواي سه گانه نظر مشورتي به رهبري مي دهد و تصميمات هيات مستقيم ابلاغي و اعمالي نيست و بايد نظر نهايي را رهبري اعلام كنند.

وی گفت: البته اين هيات درباره راهكار بعدي گويا تصميم شوراي نگهبان مبني بر برگزاري انتخابات ميان دوره اي را قبول ندارد و به رويه پيشين شوراي نگهبان در موارد مشابه استناد مي كند و پيشنهاد مي دهد كه نفر بعدي (كه گويا باز هم يك اصلاح طلب است) به جاي خانم مينو خالقي به مجلس راه يابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج