۳۲۷۵۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو سواری و واژگونی اتوبوس حامل ۱۷ مسافر در اتوبان قزوین-کرج خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو سواری و واژگونی اتوبوس حامل ۱۷ مسافر در اتوبان قزوین-کرج خبر داد.

سرهنگ بهرام زینلی اظهار داشت: طی ساعات گذشته و با توجه به بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین، ۳۰ خودرو سواری در باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج با یکدیگر برخورد کردند.

وی بیان کرد: تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو از کیلومتر ۲ عوارضی آغاز و سبب مسدود شدن مسیر شده بود که نیروهای راهداری و پلیس راه خودروها از مسیر تردد خارج کرده و جاده بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت نشده و تنها ۴ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا و یا در صورت لزوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

زینلی با اشاره به واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین-کرج گفت: اتوبوس حامل ۱۷ مسافر که از تهران به سمت ارومیه در باند شمالی اتوبان قزوین-کرج در حال حرکت بود به سبب تخطی از سرعت مجاز در جاده لغزنده واژگون شد.

وی ادامه داد: اتوبوس در کیلومتر ۳۵ به سمت قزوین واژگون شد که تنها منجر به مصدومیت ۷ تن از مسافران شد که با کمک نیروهای امدادی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان این مطلب که در حال حاضر تمام جاده‌های استان لغزنده هستند، تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها و لغزندگی جاده‌های استان از رانندگانی که قصد تردد و یا در حال تردد از این مسیرها هستند تقاضا داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

زینلی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین رانندگی در جاده لغزنده و بارانی از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج