۳۲۷۵۵۴
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

خواستگاری‌ های یک دزد از دختران مسافر

مرد فریبکار با پیشنهاد دوستی و خواستگاری از زنان و دختران مسافر به سرقت‌های خاموش دست می‌زد.

خبرگزاری ایرنا: مرد فریبکار با پیشنهاد دوستی و خواستگاری از زنان و دختران مسافر به سرقت‌های خاموش دست می‌زد.

روز ۲۴ دی ماه سال گذشته زن جوانی پای در کلانتری ۱۱۸ ستارخان تهران گذاشت و ادعا کرد گوشی تلفن همراهش وقتی او سوار بر خودرویی بود از داخل کیفش به سرقت رفته است و نگران تصاویر خصوصی‌اش است.

وقتی ردیابی دزد کش‌رو با دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۲ تهران در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت، زن جوان در بررسی‌های پلیسی به افسر تحقیق گفت: خیلی دیر کرده بودم و در فلکه صادقیه منتظر تاکسی بودم که یک خودرو سیاهرنگ که مسافرسوار می‌کرد، سوارم کرد و من در صندلی جلو نشستم. راننده با مسافر صندلی عقب درخصوص آگهی فروش خودرو اش که به گفته خودش در سایت سرشناس اینترنتی آگهی کرده بود صحبت می‌کرد و به این بهانه شماره تماس خودش را به من و مسافر صندلی عقب داد.

در ادامه مسیر من در حال بازی کردن با گوشی تلفن همراهم بودم که راننده درخصوص گوشی تلفن همراهم چندین سوال از من پرسید با توجه به ادامه سؤالات از سوی راننده خودرو من به ناچار گوشی تلفن همراه خود را داخل کیف گذاشتم اما زمانی که از خودرو پیاده شدم متوجه شدم که گوشی داخل کیف نیست. به تصور اینکه گوشی تلفن همراهم داخل خودروی پژو جا مانده باشد با شماره راننده تماس گرفتم اما در کمال تعجب راننده تنها خندید و سپس گوشی را قطع و خاموش کرد.

کارآگاهان وقتی زن جوان را در برابر آلبوم مجرمان حرفه‌ای قرار دادند خیلی زود ‌هادی ۳۱ ساله شناسایی شد و تجسس‌ها نشان داد‌ وی به خاطر انجام اقدام‌های مجرمانه از سوی خانواده‌‌اش طرد شده و هیچ کدام از آنها با وی ارتباطی ندارند.

بدین ترتیب اقدام‌های اطلاعاتی صورت گرفت و پاتوق هادی در خیابان آذربایجان شناسایی شده و او روز پنجم اردیبهشت ماه به دام افتاد.

هادی که می‌دید رازش فاش شده است اقرار کرد که با سوارکردن زنان و دختران جوان به بهانه دوستی و خواستگاری آنها را فریب داده و در فرصتی مناسب گوشی‌هایشان را به سرقت می‌برد.
با این اعتراف‌ها، مأموران به شناسایی زنان فریب‌خورده پرداختند. یکی از آنان گفت: روز 6 دی ماه جلوی ایستگاه متروی دانشگاه علم و صنعت ایستاده بودم تا سوار تاکسی شوم.

مردی با خودروی سیاهش جلوی پایم ترمز کرد و من سوار شدم. راننده خودش را «قیام» معرفی کرد و با طرح دوستی، شماره تلفن همراه خودش را به من داد و با جلب اعتماد پس از مسیری کوتاه از من خواست تا برای گرفتن دارو به داروخانه بروم. به واسطه اعتمادی که در همین مدت زمان کوتاه به وی پیدا کرده بودم کیف خود را داخل خودرو اش گذاشتم اما به محض پیاده شدن راننده بسرعت از محل متواری شد و کیف دستی‌ام که 600 هزار تومان پول، گوشی تلفن همراه و مدارک شناسی داخل آن بود به سرقت رفت.

زن دیگری نیز در اظهاراتی مشابه گفت: مرد تبهکار با طرح پیشنهاد ازدواج اعتماد مرا جلب کرد و در دومین ملاقات کیف دستی حاوی 500 هزار تومان پول و گوشی تلفن همراه مرا سرقت کرد.

بنابر این گزارش، با توجه به شگرد خاص این دزد فریبکار و گستردگی اقداماتش در فریب دختران و زنان جوان بازپرس پرونده خواست تا تصویرش انتشار یابد و کسانی که در دام وی افتاده‌اند به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و به طرح شکایت بپردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماه سلطان دله

      خانمای محترم شوهرتوخیابون نریخته که شمابریدجمع کنید،!من ده سال توخیابون دنبال شوهرگشتم آخرش یه دزدکلاش نصیبم شد شمادیگه این کارونکنید

    • بدون نام

      به نظر من کسانی که در دام چنین افرادی می افتند نصف حقشونه ..باید بدتر از این بلا هم سرشون بیاد تا بفهمن دنیا دست کیه ...اخه خانوم جان چرا به این راحتی به کسی اعتماد میکنین و‌تو‌ماشینش میشینید و‌چرخ میخورید چرا؟؟؟کمبود محبت و دور خوردن با ماشین رو‌دارید ..واقعا احمقانه است ..تو‌این دوره زمونه ای که ادم به پدر و‌برادر خودش هم اطمینان نمیکنه ..حماقت مبخواد باید مثله ات میکردحتما تا ادم بشید

      پاسخ ها

      • user

        دیگه این که نمیشه به پدر ومادر خود اعتماد کنیم رو قبول ندارم اگه به اونا اعتماد نکنیم به کی باید اعتماد کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج