۳۲۷۵۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریشیتو به جمع ملی‌پوشان ایتالیا برگشت

مدافع ایتالیایی تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ از سوی آنتونیو کونته برای حضور در اردوی آماده‌سازی آتزوری پیش از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ دعوت شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه اعلام کرد که مدافع ایتالیایی این تیم از سوی آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا برای حضور در اردوی آماده‌سازی آتزوری دعوت شده است.

کونته هنوز اسامی فهرست اولیه بازیکنانش را برای اردوی آماده‌سازی لاجوردی‌پوشان اعلام نکرده است، اما ظاهراً کریشیتو یکی از بازیکنانی خواهد بود که آتزوری را در این اردو همراهی می‌کند.

باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: «دومنیکو جزو بازیکنان فهرست اولیه تیم ملی ایتالیا برای حضور در یورو ۲۰۱۶ است. باشگاه فوتبال زنیت در این خصوص پیامی از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا دریافت کرده است. کریشیتو به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شده است».

کریشیتوی ۲۹ ساله در هیچ از یک دو تورنمنت مهم قبلی، یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۴ در فهرست ۲۳ نفره بازیکنان ایتالیا جایی نداشت. او از ماه مارس سال ۲۰۱۴ که آتزوری در دیداری دوستانه برابر اسپانیا مغلوب شد، برای تیم ملی کشورش بازی نکرده است. البته مدافع زنیت ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ برای بازی‌های تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ برابر تیم‌های بلغارستان و آلبانی به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد، اما هرگز فرصت رفتن به میدان را به‌دست نیاورد.

نفرات فهرست نهایی و ۲۳ نفره تیم ملی ایتالیا برای اردوی اصلی این تیم پیش از حضور در یورو ۲۰۱۶، در تاریخ ۲۳ می اعلام خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج