۳۲۸۲۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اخبار جدید از ورود سیتروئن به ایران

مدیرعامل یک شرکت خودرویی درباره آخرین نتایج مذاکره با شرکت سیتروئن برای آغاز فعالیت در ایران اظهار کرد:‌ مذاکرات برای آغاز همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف اروپایی و چینی از طریق شرکت سایپا در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل یک شرکت خودرویی درباره آخرین نتایج مذاکره با شرکت سیتروئن برای آغاز فعالیت در ایران اظهار کرد:‌ مذاکرات برای آغاز همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف اروپایی و چینی از طریق شرکت سایپا در حال انجام است.

فریبرز شهباز در نشست خبری اظهار کرد: در نهایت سایپا کاشان یک شریک معتبر خارجی خواهد داشت و محصولات آن در این سایت تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوع مشارکت با شریک خارجی به صورت ۵۰، ۵۰ خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای همکاری مشترک با شرکت‌های خارجی متعددی مذاکره شده که برخی در حال نهایی شدن است.

مدیرعامل سایپا کاشان درباره ورود این شرکت به بازار سهام اظهار کرد: بررسی‌هایی در گذشته در این زمینه صورت گرفته است، اما فعلا تصمیمی برای ورود به بورس نداریم.

شهباز از آغاز تولید آزمایشی خودرو چانگان CS۳۵ خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان خرداد این خودرو به تولید انبوه خواهد رسید. داخلی‌سازی این محصول در سال اول ۲۱ درصد بوده و در سال دوم تولید ۴۰ درصد آن داخلی‌سازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: خودرو CS۳۵ اتوماتیک که به صورت CBU وارد شده بود به قیمت ۸۳ میلیون تومان عرضه شد، اما قیمت CS۳۵ تولیدی در کشور ۶۲ میلیون تومان خواهد بود.

شهباز در پاسخ به اینکه در صورت همکاری با خودروسازان خارجی سرنوشت محصولات تولیدی فعلی چه خواهد شد؟ خاطر نشان کرد: تولید محصولات فعلی تا زمانی که بازار آن‌ها وجود دارد ادامه خواهد داشت. البته در فرایندی چند ساله، محصولات جدید جایگزین محصولات فعلی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج