۳۲۸۸۵۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۱۳)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)

اولین تریلر فیلم سینمایی "مامان های بد" (Bad Moms) به مناسبت روز مادر منتشر شد. در این فیلم کمدی که روز ۲۹ جولای اکران می شود، میلا کونیس در نقش مادری بازی می کند که از بی عیب و نقص بودن به تنگ آمده است. او و دو مادر دیگر (با بازی کریستن بل و کاثرین هان) که استرس آنها را از پا در آورده، تصمیم می گیرند که علیه مسئولیت های قراردادی بایستند و با رئیس انجمن اولیا و مربیان (با بازی کریستینا اپل‌گیت) مبارزه کنند. جان لوکاس و اسکات مور این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده اند. به نظر می رسد که این فیلم از فیلم های "روز مادر" و "مادران و دختران" بهتر باشد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


فیلم سینمایی "حالا منو می بینی" که محصول سال 2013 بود، در گیشه موفقیت غافلگیرکننده ای داشت و در سطح جهانی بیش از 350 میلیون دلار فروخت. بنابراین تعجبی ندارد که دنباله ای (و همچنین دنباله سومی) برای آن ساخته شود. فیلم سینمایی "حالا منو می بینی 2" (Now You See Me 2) که یک سال پس از رویدادهای فیلم اول اتفاق می افتد، ماجرای شعبده باز های فیلم را روایت می کند که با دشمن جدیدی روبرو هستند و در عین حال باید خطرناک ترین دزدی شان را نیز انجام بدهند. ایسلا فیشر در این دنباله بازی نمی کند، ولی وودی هارلسون، جسی آیزنبرگ، دیو فرانکو، مارک رافالو، مایکل کین و مورگان فریمن همه از بازیگران این دنباله هیجان انگیز هستند که علاوه بر آنها دنیل رادکلیف (در نقش پسر مایکل کین) و لیزی کاپلان نیز به این تیم پیوسته اند. جان ام. چو بعد از لوئی لوتریر، کارگردان بعدی فیلم "حالا منو می بینی 2" است که روز 10 ژوئن 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


آخرین تریلر فیلم سینمایی "مردان خوب" (The Nice Guys) بیشتر به نقش هالی (با بازی انگوری رایس)، دختر کاراکتر رایان گاسلینگ می پردازد. جدای از آن، این تریلر نیز مانند تریلرهای قبلی است که منتشر شده اند، ولی به گفته کسانی که فیلم را تماشا کرده اند، آن تریلرها ظاهراً بهتر بوده اند. شین بلک نویسنده و کارگردان فیلم از رایان گاسلینگ در نقش هالند مارچ، بازی بسیار خنده دار و مضحکی گرفته که در تلاش است همراه با بزن بهادری مانند جکسون هیلی (با بازی راسل کرو) دختر گمشده ای (با بازی مارگارت کوالی) را پیدا کند در حالی که همه اطرافیان آنها در حال مردن هستند. در این فیلم که روز 20 مه اکران می شود، مت بومر، کیم بسینگر، یایا داکوستا و کیث دیوید نیز نقش آفرینی نموده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


در فیلم ترسناک "آبهای کم عمق" (The Shallows) بلیک لایولی وقتی مورد حمله کوسه سفید بزرگی در 200 یاردی ساحل قرار می گیرد، لحظاتی مشابه با روی شیدر در فیلم "آرواره ها" را تجربه می کند. وی که مورد تعقیب این کوسه است، باید نقشه ای برای زنده ماندن بکشد. این فیلم که روز 24 ژوئن 2016 اکران می شود توسط ژاومه کویت-سرا کارگردانی شده و فیلمنامه اش را آنتونی جاسوینسکی نوشته است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


فیلم "آرواره ها" به داستان فیلم سینمایی جنگی و اکشن-ماجراجویی "یو اس اس ایندیاناپلیس: مردان دلیر" (USS Indianapolis: Men of Courage) نیز شباهت دارد. رابرت شاو مونولوگ مشهوری درباره این فاجعه دارد که در آن اژدرهای ژاپنی زیردریایی یو اس اس ایندیاناپلیس را غرق کردند و صدها مرد را کشتند و بقیه آنها را به حال خود رها کردند تا با عناصر چهارگانه و کوسه ها مبارزه کنند تا شاید کسی برای نجات آنها سر برسد. از 1000 خدمه این زیردریایی فقط 300 نفر نجات پیدا کردند. در این فیلم به کارگردانی ماریو فن پیبلز که روز 27 مه 2016 اکران می شود، نیکولاس کیج در نقش کاپیتان چارلز باتلر مک‌وی بازی می کند که محاکمه نظامی شد، ولی بعدها در غرق شدن این کشتی بی گناه شناخته شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


در دنباله فیلم سینمایی "لاک‌پشت های نینجا" محصول سال 2014، دیو گرین بعد از جاناتان لیبسمن، کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته، ولی اکثر ستاره های فیلم قبلی را در این دنباله نیز می بینیم. مگان فاکس همچنان در نقش آوریل اونیل، ویل آرنت در نقش ورنون فِنویک، آلن ریچسون در نقش رافائل، نوئل فیشر در نقش مایکل‌آنجلو، پیت پلاسزک در نقش لئوناردو و جرمی هاوارد در نقش دوناتلو بازی می کنند. استیون امل در نقش کیسی جونز، لورا لینی در نقش ربه‌کا وینسنت و گری آنتونی ویلیامز در نقش بیباپ، استیون فارلی در نقش راک‌‌استدی و تایلر پری در نقش بکستر استاکمن به این فیلم اضافه شده اند. فیلم سینمایی اکشن کمدی علمی-تخیلی "لاک‌پشت های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه ها" (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) روز سوم ژوئن 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


فیلم مستند پنی لین با عنوان Nuts! در جشنواره فیلم ساندنس امسال جایزه ویژه هیئت داوران را در بخش تدوین از آن خود نمود و نقدهای عالی از منتقدین دریافت کرد. این فیلم داستان تقریباً واقعی جان آر. برینکلی را روایت می کند که با یافتن درمان ناتوانی جنسی با پیوند بیضه بز، از فقر به ثروت رسید. وی همچنین قدرتمندترین ایستگاه رادیویی دنیا را ساخت و هرزنامه و اینفومرشال را ابداع کرد. این داستان عجیب و غریب که انیمیشن را با مصاحبه ها و فیلم های آرشیو و ... ادغام نموده، روز 22 ژوئن 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


تیم بازیگران توانمندی که کارگردان گابریل موچینو جمع نموده باعث نشد که وی نقدهای خوبی از طرف منتقدین دریافت نماید. راسل کرو در فیلم "پدران و دختران" (Fathers and Daughters) نقش رمان نویسی را بازی می کند که باید دختر کوچکش را به تنهایی بزرگ کند در حالیکه او مشکلات خودش را هم دارد. آماندا سیفرید نقش دختر بزرگ شده کرو را بازی می کند که در تقلای سر و کله زدن با کودکی اش و رابطه اش با مرد جوانی (با بازی آرون پُل) است. بازیگران نقش مکمل این فیلم شامل اوکتاویا اسپنسر، کوونژانه والیس، دایان کروگر، بروس گرینوود، کایل راجرز، جانت مک‌تیر و جین فوندا می شوند. فیلم "پدران و دختران" روز هشتم جولای 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• آلدن ارنریک در داستان اسپین-آف فیل لورد و کریستوفر میلر از جنگ ستارگان، نقش هان سولو را بازی خواهد کرد که این فیلم قرار است ۲۵ مه ۲۰۱۸ اکران گردد. شایعات مبنی بر آن هستند که ارنریک در فیلم "روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان" (Rogue One: A Star Wars Story) نیز حضور کوتاهی دارد. (منبع: Deadline)

• فیلم "سفرِ زمان" (Voyage of Time) ترنس مالیک، فیلمی که ۳۰ سال است این کارگردان در حال ساخت آن است، روز هفتم اکتبر ۲۰۱۶ در نسخه ۴۰ دقیقه ای و به گویندگی برد پیت در سینماهای آیمکس اکران خواهد شد. هنوز مشخص نیست که فیلم بلند ۳۵ میلیمتری آن با گویندگی کیت بلانشت چه زمانی اکران خواهد شد.

• اندرو گارفیلد در فیلم بعدی دیوید رابرت میچل با عنوان "زیر دریاچه نقره ای" (Under the Silver Lake) نقش آفرینی خواهد کرد که فیلم جنایی مهیج و نوآر مدرنی است که داستان آن در لوس آنجلس اتفاق می افتد. (منبع: Variety)

• راسل کرو در حال مذاکره برای نقش آفرینی در قالب کاراکتری شبیه به دکتر جکیل در مقابل تام کروز در فیلم "مومیایی" (The Mummy) محصولی از کمپانی یونیورسال است. (منبع: Variety)

• آدام مک‌کی، کارگردان فیلم "رکود بزرگ"، ظاهراً قرار است فیلمی اقتباسی از بوم کامیکس با عنوان Irredeemable را کارگردانی نماید. تامی ویرکولا فیلمنامه آن را خواهد نوشت. (منبع: Deadline)

• فده آلوارز که فیلم بازخلق شده مرده شریر را در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد، قرار است فیلم اقتباسی کمپانی وارنر برادرز از بازی Monsterpocalypse را کارگردانی کرده و در نوشتن فیلمنامه آن همکاری نماید. (منبع: Heat Vision)

• خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز در فیلمی اقتباسی از کتاب ویرجینیا والهو با عنوان "عشق به پابلو، نفرت از اسکوبار" (Loving Pablo, Hating Escobar) درباره رابطه این نویسنده با اسکوبار، رئیس بدنام مافیای مواد مخدر، بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• جان ام. چو، کارگردان فیلم "حالا منو می بینی ۲"، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی اقتباسی از کتاب کوین کوان با عنوان "آسیایی های ثروتمند دیوانه" (Crazy Rich Asians) منتشر شده در سال ۲۰۱۳ است. (منبع: THR)

• اریک لا سال، به هیو جکمن، بوید هالبروک و استیون مرچنت پیوست تا در فیلم "ولوورین ۳" (Wolverine ۳) ساخته جیمز منگولد نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

• کمپانی وارنر برادرز در حال ساخت فیلم "هرج و مرج فضایی ۲" (Space Jam ۲) است و در نظر دارد که لوبران جیمز را در این فیلم انیمیشن و اکشن-زنده به بازی بگیرد. جاستین لین همراه با اندرو دوج و آلفردو بوتلو فیلمنامه آن را نوشته و احتمالاً کارگردانی خواهند کرد. (منبع: THR)

• تام هوپر، کارگردان فیلم های بینوایان و دختر دانمارکی، نسخه سینمایی موزیکال اندرو لوید وبر با عنوان "گربه ها" (Cats) را کارگردانی خواهد نمود. (منبع: Variety)

• کیت مک‌کینون، جیلیان بل و ایلانا گلیزر به اسکارلت جوهانسون و زوئی کراویتز در فیلم Rock That Body، یک فیلم کمدی درباره لوسیا آنیلو و پل دبلیو داونز، پیوستند. (منبع: THR)

• ملیسا بنویست، کاندی الکساندر و جیک پیکینگ به مارک والبرگ، جان گودمن، جی. کی. سیمونز، میشل موناهان و کوین بیکون در فیلم "روز میهن دوستی" (Patriots Day) پیوست. (منبع: Variety)

• آرنولد شوارتزنگر، کوبی اسمولدرز و بابی موینیهان قرار است در فیلم "چرا داریم گانتر رو می کشیم" (Why We're Killing Gunther) اولین تجربه کارگردانی تاران کیلام، فیلمی اکشن-کمدی درباره گروهی از آدمکش های بین المللی عجیب و غریب، بازی خواهند کرد. (منبع: Heat Vision)

• الیزابت دبیکی به دیوید اویلوو و گوگو امباتا-را در فیلم "ذره خدا" (God Particle) به کارگردانی ژولیوس اونا و تهیه کنندگی جی. جی. آبرامز، پیوست. (منبع: Variety)

• آن هاتاوی در فیلم اقتباسی Grounded از نمایشنامه جورج برنت نقش آفرینی خواهد کرد. بازی او روی صحنه تئاتر برایش نامزدی حلقه منتقدین برای بازی اش به عنوان یک خلبان پهپاد نیروی هوایی را به ارمغان آورد. (منبع: Variety)

• جولیا رابرتز و جیکوب ترمبلی در فیلم اقتباسی استیون شباسکی، کارگردان فیلم موفق "مزایای گوشه‌گیر بودن"، از رمان پرفروش آر. جی. پالاسیو با عنوان Wonder بازی خواهند کرد. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج