۳۲۸۹۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بررسی برنامه ششم به مجلس دهم رفت

صبح امروز بررسی برخی طرح‌ها و لوایحی که با ایراداتی از سوی شورای نگهبان روبرو شده بود و یا در کمیسیون‎های مجلس بررسی‌اش به پایان رسیده بود، در دستور کار مجلس قرار داشت.

خبرآنلاین: صبح امروز بررسی برخی طرح‌ها و لوایحی که با ایراداتی از سوی شورای نگهبان روبرو شده بود و یا در کمیسیون‎های مجلس بررسی‌اش به پایان رسیده بود، در دستور کار مجلس قرار داشت.

اين موضوع با اعتراض حجت الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس روبرو شد که معتقد بود به جاي اين موارد بايد بررسي قانون برنامه ششم در دستورکار قرار گيرد. او هيات رئيسه مجلس را به دليل بي توجهي به اين موضوع و حواله آن به مجلس بعد، مورد انتقاد قرار داد.

علي لاريجاني در پاسخ به وي گفت که کميسيون تلفيق در موعد مقرر که پيش از ۵ ارديبهشت ماه بود، مصوبه خود را به مجلس ارائه نداده است. از اين رو با توجه به مدت محدود باقي مانده تا آخر عمر مجلس نهم، نمي‌توان بررسي آن را در صحن علني به پايان برد.

رئيس مجلس با تاکيد بر اينکه بررسي قانون برنامه ششم، دو هفته زمان مي‌برد؛ خطاب به نماينده معترض تهران گفت: توجه داريد که اين هفته دو جلسه داريم و با توجه به تعطيلي روز يکشنبه هفته بعد، فقط يک و نيم جلسه ديگر در هفته بعد داريم. به همين دليل در هيات رئيسه درباره اين موضوع بحث و بررسي شد و قرار شد موارد نيمه تمام و يا ارجاعي از شوراي نگهبان را در اولويت بررسي قرار دهيم. شما اصرار داريد قانون برنامه را به صحن علني بياوريم، در حاليکه ما کارهاي نيمه تمام مهم ديگري هم داريم که بايد تا آخر اين مجلس تمامشان کنيم.

او در واکنش به اينکه مصباحي مقدم از اعضاي هيات رئيس خواسته بود طبق سوگندي که خورده‌اند به درستي به وظايفشان عمل کنند، گفت: برداشت ما اين است که به سوگندمان داريم عمل مي‌کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج