۳۲۸۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

دقایقی پس از بسته شدن سایت جهت خرید فورد جی‌تی جدید، کمپانی فورد اعلام کرد که ۱۰,۸۰۰ نفر از سراسر جهان برای خرید خودرو متقاضی شدند و از این میان ۶,۵۰۶ نفر موفق شدند مراحل ثبت‌نام را با موفقیت به اتمام برسانند.

وب‌سایت پدال: رقابت برای خرید فورد جی‌تی جدید واقعاً هیجان‌انگیز است. دقایقی پس از بسته شدن سایت جهت خرید فورد جی‌تی جدید، کمپانی فورد اعلام کرد که ۱۰,۸۰۰ نفر از سراسر جهان برای خرید خودرو متقاضی شدند و از این میان ۶,۵۰۶ نفر موفق شدند مراحل ثبت‌نام را با موفقیت به اتمام برسانند. موضوع وقتی نگران‌کننده می‌شود که بدانیم فورد در دو سال آتی، تنها ۵۰۰ دستگاه از این ابرخودرو دلربا تولید خواهد کرد و این برای بسیاری از مولتی‌میلیاردرهای جهان رضایت‌بخش نیست.

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

البته خرید فورد جی‌تی به این سادگی هم نیست. فقط داشتن ۴۰۰ هزار دلار برای خرید جی‌تی جدید کافی نیست زیرا که فورد مشتریانی می‌خواهد که سفیری برای ابرخودروی جدید این کمپانی باشند. به همین دلیل، به گفته کمپانی بسیاری از افراد سعی داشته‌اند تا با ارسال تصاویر و کلیپ‌های گوناگون، شایستگی خود را برای دریافت این خودرو گران‌قیمت نشان دهند. فورد طی خبری اعلام کرد که بسیاری از ثبت‌نام کنندگان تصاویری از خودشان به همراه برگه درخواست فورد جی‌تی به آن‌ها ارسال کرده‌اند. حتی برخی به‌قدری برای خرید ابرخودرو جدید هیجان‌زده بوده‌اند که تصاویری از خانواده و فرزندان خود، مسابقاتی با فورد جی‌تی و حتی گاراژ خود به این شرکت ارسال کرده‌اند.

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

فورد طی ۹۰ روز آینده با مشتریانی خوش‌شانسی که مجاز به خرید خودرو هستند، تماس خواهد گرفت و آنان را برای طراحی جی‌تی موردنظر خود راهنمایی خواهد کرد. خریداران می‌توانند از میان ۸ رنگ برای بدنه خودرو و همچنین ۷ رنگ برای خطوط روی بدنه، رنگ‌های موردعلاقه خود را انتخاب نمایند. اواخر سال جاری میلادی، اولین فوردهای جی‌تی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید

اگر کمپانی با سایر ثبت‌نام کنندگان تماس نگرفت، این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فورد جی‌تی موردعلاقه خود را بسازند و حداقل خود را با این کار تا دو سال آینده سرگرم کنند. تاکنون ۲۰۰ هزار نفر در این بخش فورد جی‌تی محبوب خود را طراحی کرده‌اند.

هجوم برای خرید فورد جی‌تی جدید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      اینم که دنباله رو سایپا و ایران خودروه،‌ گر تو داری هنری بسم الله ............ !!!!!!! این کارا رو که ماچندین و چند سال پیش در تولید خودروی ملی کرده بودیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج