۳۲۸۹۹۶
۵۳ نظر
۵۰۱۲
۵۳ نظر
۵۰۱۲
پ

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

این چند نفر جزء پرکارهای تلویزیون هستند: چهره های مطرحی که خیلی تلاش می کنند بامزه باشند ولی آن طور که خودشان حس می کنند، موفق نیستند.

هفته نامه همشهری جوان: این چند نفر جزء پرکارهای تلویزیون هستند: چهره های مطرحی که خیلی تلاش می کنند بامزه باشند ولی آن طور که خودشان حس می کنند، موفق نیستند.

در لیستی که پیش روی شماست هشت نفر از مجریان و بازیگرانی را قرار دادیم که در نظرسنجی داخلی خودمان بیشترین رای را در دنیای بی مزگان به دست آوردند؛ افرادی که هرکدام در ژانر خودشان به اندازه کافی مشهور هستند و فکر می کنند این شهرت به خاطر کول بودنشان به دست آمده، در حالی که بیشترشان اشتباه می کنند و از مسیر اصلی خوشمزه بازی خارج شده اند.

در این فهرست چهار شاخصه «میزان تکه انداختن»، «کول نشان دادن»، «شلنگ تخته انداختن» و «مدل شوخی ها» البته در این لیست چند نفر دیگر مثل محسن حاجیلو، محمدرضا حسینی بای و... هم می توانستند حضور داشته باشند که به علت کمبود جا نامی از آنها نمی بینید.

بهمن هاشمی

درصد بی مزگی: ۹۰

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۵% میزان تکه انداختن: «مواظب باش». این معروف ترین و البته لوس ترین اصطلاحی بود که هاشمی در صحبت هایش همیشه استفاده می کرد و از یک جایی به بعد به طورکلی مدل حرف زدنش تبدیل به یک برند شد.

۲۰% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: هاشمی همیشه سعی کرده در برنامه های مختلف طوری با مهمان ها یا مخاطبان برنامه اش رفتار کند که حس صمیمیت زیادی القا کند؛ حسی که البته مقدار متنابهی اگزجره است.

۲۵% شلنگ تخته انداختن: این روش یکی از آخرین فرمول های هاشمی است. نمونه بارز آن هم مسابقه ۱۰۳ که در آن از هیچ حرکتی دریغ نمی کند؛ می دود، معلق می زند و فریاد می کشد و...

۲۰% مدل شوخی ها: شوخی های جدید او روی آنتن چند سالی می شود دمده شده و مثل دوران اوجش به روز نیست.


علی اوجی

درصد بی مزگی: 85

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۰% میزان تکه انداختن: او خیلی روی خاطره گفتن فوکوس کرده؛ خاطره هایی که خودشان به تنهایی بامزگی خاصی ندارند و برای خنده دار شدنشان مجبور است چند جای خاطره تکه پرانی کند.

۲۰% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: او خیلی سعی دارد خودش را یک گلوله نمک نشان دهد. برای همین اصرار دارد خودش را یک کاراکتر بانمک نشان دهد و با همین فرمان مردم را بخنداند.

۲۰% شلنگ تخته انداختن: او با وجود وزن زیادش سعی می کند در اجراهایش تحرک بالایی داشته باشد تا بتواند خنده بیشتری بگیرد، البته با تشکر از دکور بزرگ فصل سوم خندوانه

۲۵% مدل شوخی ها: اوجی روش های مختلف شوخی را با هم قاتی کرده و از هرکدام یک مقدار استفاده می کند اما با این وجود نتیجه اصلا رضایت بخش نیست و هنوز دستش نیامده از کدام روش برای کجا استفاده کند.


نعیمه نظام دوست

درصد بی مزگی: 65

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۱۵% میزان تکه انداختن: او در طول این سال ها نقش های ریز و درشت زیادی بازی کرده، نقش هایی که بیشتر آنها شبیه به هم هستند و ویژگی های مشترکی مثل لوس حرف زدن و تکه انداختن دارند.

۲۰% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: نظام دوست چند وقتی می شود دست بردار لهجه شمالی نیست و سعی دارد تمام کاراکترهایی را که بازی می کند، با ته لهجه شمالی بامزه کند؛ روشی که دیگر مقداری نچسب شده.

۱۰% شلنگ تخته انداختن: او در این زمینه خیلی اکتیو نیست، حالا یا از او نخواسته اند یا اصلا خودش دنبال این مدل جلف بازی ها نیست؛ البته با توجه به حضورش در محله گل و بلبل می توان گفت اگر در آنجا به او میدان بدهند، از این قبیل کارها نیز انجام خواهدداد.

۲۰% مدل شوخی ها: در مورد شوخی ها چندان به بداهه گویی قائل نیست. به جز چند تکه کلام و کلماتی که آنها را شمالی می کند. دیالوگ ها را از بر می کند و روی همان ها مانور می دهد.


مرتضی حسینی

درصد بی مزگی: 85

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۰% میزان تکه انداختن: او در اجراهای قبلی اش تا بیش از ۳۰۹۰ خیلی راحت تر تکه می انداخت و شوخی می کرد اما انگار که تا حدودی او را کنترل کرده اند و از او خواسته اند که حواسش به حرف هایی که می زند باشد.

۲۵% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: او در این زمینه خیلی به خودش فشار می آورد. نمونه بارز آن هم بعد از مسابقات فوتبال است. مخصوصا وقتی که یکی از دو تیم بزرگ پایتخت باخته باشند و او بخواهد به آنها دلداری بدهد.

۱۵% شلنگ تخته انداختن: او در موقعیت جدیدش از این نظر در معذوریت است اما سابقه اجراهای قبلی او مثل مسابقه «مسیر طلایی» که با برادرش اجرا می کرد، نشان دهنده این است که مرتضی حسینی به خوبی ظرفیت انجام هر نوع ژانگولری را هنگام اجرا دارد.

۲۵% مدل شوخی ها: او خیلی سعی دارد با مهمان های برنامه و مخاطبانش شوخی کند تا از این طریق همه را مجاب کند به سامانه رای بدهند اما شوخی هایش معمولا معکوس عمل می کند!


مهران رنجبر

درصد بی مزگی: 80


چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۰% میزان تکه انداختن: رنجبر یک تئاتر است و با توجه به اینکه بازیگران تئاتر معمولا دوست دارند صحنه را مال خود کنند، با چند روش از جمله تکه انداختن این کار را می کند. او در دیالوگ هایش مخصوصا رو به روی سیامک انصاری تکه پرانی های زیادی دارد و با همین حربه می تواند در مقابل دانه درشت های کمدی که در کنارش حضور دارند دیده شود.

۲۰% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: شخصیت سپهر در دورهمی خیلی در این زمینه اکتیو است. این کاراکتر به شدت دنبال این است که خودش را در چشم مخاطب فرو کند و با اکت های گاه و بیگاهش می خواهد صمیمیت اش را هم به مرور بیشتر کند.

۱۵% شلنگ تخته انداختن: او در این زمینه به اندازه شوخی هایش پرقدرت ظاهر نشده. البته شاید هنوز این روش خنده گیری را کشف نکرده. والا با توجه به دکور عظیم دورهمی و فضای بازی که وجود دارد، او می تواند هر مدل شلنگ تخته ای که بخواهد در برنامه بیندازد و پکیج شوخی هایش را کامل کند.

۲۵% مدل شوخی ها: شوخی های سپهر مثل بیشتر کاراکترهای داستانی برنامه دورهمی شوخی های سردست و نه چندان جذاب است، از آن مدل شوخی ها که خیلی تکراری است و بسیاری از مخاطبان برنامه، شبیه به آنها را یا در فضای مجازی دیده اند یا سریال های کمدی قدیم تلویزیون.


شهرام شکیبا

درصد بی مزگی: 75

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۵% میزان تکه انداختن: یکی از دست به نقدترین افراد این لیست برای تکه پرانی شهرام شکیباست. او با توجه به سابقه اش در شعر طنز، به صورت بداهه تکه پرانی می کند و حرف هایش را می زند. البته گاهی حرف های او حتی برای خودش هم بامزه به نظر نمی رسد، چه برسد به مخاطب.

۲۵% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: یکی دیگر از خصوصیات شکیبا در اجراهایش این است که می خواهد خودش را در عین بامزه بودن، کول ترین و باپرستیژترین آدم در استودیو هم نشان دهد؛ باگی که خیلی وقت ها توی ذوق می زند.

۵% شلنگ تخته انداختن: تنها نکته مثبت شکیبا این است که از این نکته در اجراهایش استفاده نمی کند که اگر می کرد یک رقیب جدی برای هاشمی به حساب می آمد.

۲۰% مدل شوخی ها: شوخی های شکیبا شاید برای یکی دو بار جذاب باشد اما به دلیل اینکه خیلی آپدیت نمی شوند، خاصیت اولیه خود را از دست می دهند و در خنداندن مخاطب به شدت ضعیف هستند. او باید فکری به حال شوخی هایش بکند.


باربد بابایی

درصد بی مزگی: 80

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۲۵% میزان تکه انداختن: او در اجراهایش خیلی سعی می کند نگذارد برنامه اش یک برنامه تخصصی موسیقی شود و در این راه از هیچ حرکتی دریغ نمی کند. تکه پرانی های گاه و بیگاه او به شرکت کنندگان برنامه و داوران مسابقه یکی از نقاط ضعف بابایی و حتی خود شب کوک است.

۲۵% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: باربد خیلی روی حفظ پرستیژش اصرار دارد، مدل رفتارش با دیگران به ویژه شرکت کنندگان مسابقه خیلی عجیب و غریب است؛ مثلا برای اینکه برنامه جالب تر شود، هر مدلی که دلش بخواهد رفتار می کند و انگار هیچ نظارتی روی رفتار و حرکاتش وجود نداد.

۱۰% شلنگ تخته انداختن: او روی صحنه به شدت اکتیو می شود. می گوید، می خندد، شوخی می کند و اگر او را آزاد بگذارند، به داوران مسابقه ضربه ای هم می زند.

۲۰% مدل شوخی ها: هرجا که احساس کند برنامه نیاز به مقداری نمک دارد سر شوخی را باز می کند و کلا حال و هوای برنامه را تغییر می دهد.


اقبال واحدی

درصد بی مزگی: 70

چهره‌های بی مزه‌ای که تلویزیون را قرق کرده‌اند!

۱۵% میزان تکه انداختن: از همان قدیم هم واحدی دنبال این نبود که با تکه انداختن و شوخی های کلامی مخاطب را پای برنامه نگه دارد اما با وجود این در ویژه برنامه هایی که با حضور چند مجری مثل نظام اسلامی و توکلی و... اجرا می شد، شمه هایی از تکه انداختن را از خودش نشان می داد.

۲۰% کول نشان داد در ارتباط با مهمان یا مخاطب: بسیاری از ما واحدی را با سفرهای استانی اش به یاد می آوریم. سفرهایی که معمولا به روستاها و شهرهای دورافتاده بود. این مجری خوش خنده در بیشتر برنامه هایش سعی می کرد در برخورد با روستایی ها خودش را کول نشان دهد.

۱۰% شلنگ تخته انداختن: او معمولا خیلی دنبال این نبود که با حرکات محیرالعقول مخاطب برنامه را نمک گیر کند. البته بعضی اوقات گزارش هایی می گرفت که خیلی سرخوشانه و عجیب و غریب بودند.

۲۵% مدل شوخی ها: از آنجا که برنامه صبح بخیر ایران زیر ذره بین بود، پس مجریان آن هم باید حتما کسانی می بودند که از یک حداقل هایی برخوردار بودند اما با وجود این دست واحدی از دیگر مجریان برنامه بازتر بود و او هر مدل شوخی را که امکانش را داشت، روی آنتن تلویزیون انجام می داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      به نظرم مهران رنجبر اینقدر هم بی مزه نیست که شما نوشته اید ولی با باقی موارد موافقم

    • mahdi

      به نظرم مهران رنجبر اینقدر هم بی مزه نیست که شما نوشته اید ولی با باقی موارد موافقم

    • vahideh

      به باربد بابایی چیکار دارین شما اصلا درصد بی مزگی رو چه جوری و با چه فرمولی تشخیص دادین ؟؟؟ تازه کشف شده ؟ فرمولی که درصد بی مزگی را ثابت میکنه!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • hamideh

        وحیده جان درکت میکنم....

        حالا هر خوشتیپی که قرار نیست خوشمزه هم باشه....

        یکم معقول باش.... ( خیلی تابلو نکن)....!

    • داش امید

      به قول علی پروین بچه ها 70% آمادن چهل درصد دیگه مونده آمادگیشون تکمیل بشه...
      این آقا باربد بالاخره نفهمیدیم چند درصد بی مزست..75%؟؟؟؟؟؟ یا جمع بی مزگی هاش80%؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی جمع نهایی 5 درصد بهش تخفیف دادن

    • مسعود

      باربد و واحدی رو باید فاکتور بگیرید. اگه معیارتون از با مزه بودن تیکه انداختن و تحقیر و تمسخر مهمانان است، پس خدا رو شکر این دو نفر تو لیست با مزه ها نیستن.

    • ahmad

      ***بـاربـــــد که عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــیه***

    • بدون نام

      درصدهای اعلامیتون غلط حداقل مطمئنم درص بیمزگی حسینی و شهرام شکیبا بالای 100% هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت درست گفتی.

    • بدون نام

      این مقاله عالی بود لطفا از این مطالب بیشتر بذارین شاید به گوش مسٔولین صدا و سیما برسه

    • armin

      نه دونفر تو این لیستتون نباید باشند یکی باربد بابایی یکیم شهرام شکیبا اینا اصن بی مزه نیستن
      کسی که فعلا رو اعصاب همه ی مردم ایرانه آقای ... .واقعا توهین دارن میکنند به شورو درکو فهم ایرانیا که این آقا رو میارن با دلقک بازیای بی مزش برای تیم ملی حامی جمع کنه واقعا بعد یه بازی وقتی عقب افتاده تیم ملی والیبال یا فوتبال این آقا میاد با شوخی خندهای بی مزش داره تبلیغ میکنه و توجیح میکنه باختو با این که هیچ اطلاعاتی در مورد ورزش نداره حرررص آدمو در میاره
      تروخدا اینو از تلویزیون بردارییییییییید تروخدا :((

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهرام شکیبا ته بی مزه ست. دیگه داره از اونور کم کم به تلخی نزدیک میشه

      • بدون نام

        یعنی این حسینی بد رو مخه. هر چقدر برادرش موفق بود این بی مزه است. با اون صداش

    • Ebrahim

      مجري بي كفايت خجالت خجالت
      حالا
      اي مجري نمك پاش جدي باش جدي باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاهاهاها

    • بدون نام

      باربد بابایی باید از این لیست حذف بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سری از دخترای نوجوان فکر کردن این مقاله درباره چهره مجری هاست!
        تازه زیاد نگران نباشید، قرار نیست با این مقاله، صدا و سیما این افراد رو حذف کنه. اتفاقا به افراد بی مزه بیشتر میدوون داده میشه.

    • راحله

      باربد بابایی ماههههههههههههههه
      ولی این اقبال واحدی رو بذارین اول کی میشه بره از این صدا سیما به خدا رو اعصابه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راحله جون عزیزم.....
        قیافه شو نگفته که....

        توام که تابلو کردی که....
        بابا یکم خوددار باشید...

    • هم میهن

      چرا درصد بی مزه گی الیکا خانوم را نزدید!!!! احتمالا طبق برآورد شما ایشون صد درصد بوده اند، آبرو داری کرده اید....

    • Javad

      باربد بابایی یه دونه ست ... باید حدف بشه از این لیست

    • بدون نام

      عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
      جمعی از بی مزه های خودنمک پندار تلویزیون

    • امین

      به نظرم باید الیکاعبدالرزاقی هم تو این لیست باشه

    • بدون نام

      با همش موافقم

    • شهرام

      بودن بابایی تو این لیست واقعا بی انصافیه ربطی هم به چهره و استایلش نداره

    • آیدا

      واقعا باربد بابایی بی مزس

    • بدون نام

      لطفا درصد بی مزگی فرزاد حسنی رو هم محاسبه کنید . درصد بی ادبیشون رو هم حساب کنید لطفا

    • بهار

      یه مطلب هم بزارید حسودترین ها و اسم خودتون رو هم با درصد ۹۹ توی صدر لیست بیارید. باربد بابایی و شهرام شکیبا واقعا در حین شوخ بودن باشخصیت و مودبن... متاسفم براتون.

    • نگارین

      چ لیست بی مزه ای واقعا.اکثرشون خیلی هم خوبن

    • بدون نام

      شكيبا مودبه؟ تووو برنامه ي قندبهلو كه اينقد تيكه هاي لوس به ناصر فيض مينداخت كه حال ادمو بهم ميزد!
      شقايق دهقان م يه نمه لوسه

    • محسن

      شکیبا و باربد رو مخالفم ولی بقیه رو موافقم

    • ناشناس

      خواهشاً آقای شهرام شکیبای عزیز رو وارد این آمار نفرمایید.(میان ماه من تا ماه گردون،تفاوت از زمین تا آسمان است) حداقل از نظر پرستیژ و سواد و ... شکل اجرای برنامه، اونم برنامه ای با بار ادبیاتی بالا، قابل قیاس با این آقایون نیست پس در مقام مقایسه ایشان برنیایید. درضمن از کی تا حالا باربد بابایی کارمند صدا و سیما شده؟؟؟؟ واقعاً که قحط الرجال مجری تو صدا و سیماست.
      بی نمک تر و لوس تر و بی کلاس تر از این آقا وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اصلاً اینا چه جوری قبول میشن که بقیه که لیاقتشو دارن ، نمیشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • vahideh

      چه حرفا من کاری به کار کسی ندارم خانم حمیده فقط تعجب میکنم این درصد ها از کجا در میاد ؟ بعدشم صرفا به خاطر آقای بابایی نیست شما فکر میکنی چون خوشتیپه این جوری گفتم و گفتین تابلو نکن منظورت چیه ؟

      پاسخ ها

      • ایلناز

        پیگیری ها!!!

    • بدون نام

      فقط علی اوجی بیمزس بقیشون خوبن

    • محمد

      سلاااام...واقعا خیلی عالی و درست بود...همه حرفاتون درست بود ..به اینا باید طالبی مجری مردم چی می گن.ومجری ویتامین خ رو اضافه کرد...البته این ویتامین خ که کلا برنامه جالبی نیست

    • بدون نام

      واقعا حرف دل ما بود مخصوصا باربی با اون حسینی عجیب رو اعصابن

    • بدون نام

      غیر از مرتضی حسینی اون یکی ها رو نمیشناسم

    • عرفان

      پس فرزاد حسنی کو؟

    • ليلا

      شما هم خيلي خيلي بد نوشته بودين و همه رو عين هم تجزيه تحليل كردين ولي در هر صورت همه شون تقريبا حال بهم زنن و خبلي هاي ديگه هم بايد به اين ليست اضافه بشن
      حسيني و علي اوجي ديگه آخر بي مزه گي ان يعني ١٠٠ درصد انزجار

    • بدون نام

      همه شون خوب و با مزه هستند هیچ عیبی هم ندارند هرکدومشون هم سعی میکنند شاد باشند و مردم رو شاد کنند. .....

    • مجید

      واقعا که خبر ندارن بزارن به این یکی و اون یکی گیر میدن الان مشکل مردم نحوه اجرای مجری تلویزیونه ؟!!!!

      اصلا به شما چه ربط داره در مورد مردم قضاوت می کنید ؟!!!!
      یکی نیست به خود مثلا برترین ها گیر بده ...

      پاسخ ها

      • user

        شرمنده اشتباهی رای منفی دادم باید رای مثبت میدادم

    • بنده خدا

      یه نفر اینجا نشسته هر کی به باربد بابایی رای میده واسش رای منفی میده و براش رای منفی جمع میکنه بعد میاد مینویسه توروخدا خوددار باشید و تابلو نکن و ازا ین حرفا !!! اونم به خاطر اینکه به بابایی رای دادن خانم مثل اینکه شما بیشتراز همه باید خوددار باشی فکر میکنه هیچی حالیمون نیست . بهتره شما تابلو نکنی !!! لو رفتی

    • علی

      همشون خوبن وقابل احترام
      مخصوصا آقای واحدی

    • گلسا

      باربد بابایی همونه که چند سال پیشا با غزل حشمت تو شبکه ماهواره ای ایران موزیک برنامه داشتن.چه جالب،ایشونم اومده تی وی

    • بدون نام

      از همه بدتر علی ضیا هستش
      فرزاد حسنی ام ک دیگه ب حد اعلا رسونده مسخرگی رو

    • بدون نام

      به لیست تون خدای بی مزه ها و گوشت تلخ ها دوست عزیز تر از جانتون که بارها زیر پوستی لو دادید دلقک رامبد جوان هم اضافه کنید .
      اول و اخرشون مهران مدیری که در دورهمی کمی افت کرده ولی بازم خیلی فرق داره.
      باربد بابایی شاید کمی بی ادب اجرا کنه که در انتها عذرخواهی می کنه و می خواد نمک بریزه ولی نوع پوشش و بویژه نوع استایلش که میشه گفت تنها مجری که به شعور مخاطب کمی ارزش قائل نه اینکه فقط زیبا باشه که البته حداقل ویژگی یک مجری باید زیبایی باشه نه (هر گوشکوبی رو بیارن به اسم مجری به خورد ملت بدن) و همین که ورزش می کنه و شکم قابلمه ای نداره خودش ارزش داره حتی در ایستادن و نشستن رعایت می کنه نه مثل رامبدتون پاهاش همیشه موقع نشستن .....
      لطفا به خاطر دوستت عزیزتون نظر رو حذف نکنید .و ازادی بیان رو نشون بدید.

    • نسرین

      مگه مهران رنجبر و نعیمه مجری هستن؟ چه عجب احسان علیخانی تو گزینه ها نبود.

    • غزل

      بنظرم اسم فرزاد حسنی تو این لیست ب شدت خاااااااالیه

    • محمد

      مجرى ويتامين خ بايد در صدر باشه و حالا حالاها رکورددار بمونه......بى مزه

    • نیلوفر

      مهران رنجبر نباید توی این لیست باشه.بابد بابایی هم حرفی دربارش ندارم که بزنم.یخورده لوس بود توی برنامه شب کوک.ولی با بقیه افراد لیست کاملاااا موافقم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج