۳۲۹۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۸ میلیون درخواست برای گوشی Mi Max

اولین فروش آنلاین و فوری تلفن‌هوشمند Xiaomi Mi Max که اوایل هفته‌ی جاری در چین معرفی شد، در روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد و تا کنون بیش از ۸ میلیون‌ نفر علاقمندی خود را برای خرید این محصول اعلام کرده‌اند.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: یکی از راه‌هایی که امروزه در بین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند مرسوم شده، فروش آنلاین فوری (Flash Sale) است که همیشه با استقبال کاربران مواجه شده. تلفن‌هوشمند جدید Mi Max شیائومی که به تازگی در چین معرفی شده، در هفته‌ی آینده اولین فروش فوری خود را تجربه خواهد کرد و تا این لحظه ۱۰ میلیون نفر برای خرید این محصول اعلام آمادگی کرده‌اند.

8 میلیون درخواست برای گوشی Mi Max

اولین فروش آنلاین و فوری تلفن‌هوشمند Xiaomi Mi Max که اوایل هفته‌ی جاری در چین معرفی شد، در روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد و تا کنون بیش از ۸ میلیون‌ نفر علاقمندی خود را برای خرید این محصول اعلام کرده‌اند.

این خبر توسط شیائومی و در حساب کاربری Weibo این شرکت اعلام شد. برای مقایسه می‌توان به تلفن‌هوشمند Mi ۵ شیائومی اشاره کرد که در اولین فروش فوری خود ۱۴ میلیون‌ نفر برای خرید آن ثبت‌نام کرده بودند. همچنین در نظر داشته باشید که این محصول بر خلاف Mi Max در دسته‌ی گوشی‌های پرچمدار قرار نمی‌گیرد.

مدل ۳۲ گیگابایت Mi Max همان‌طور که اشاره شد از روز ۲۸ اردیبهشت به فروش خواهد رسید. قرار است در اولین سری فروش این محصول، ۱۰۰ هزار عدد از آن در دسترس قرار بگیرد و با توجه به تعداد زیاد افرادی که برای خرید این گوشی هوشمند اعلام آمادگی کرده‌اند، سفارش یک عدد از آن کار چندان راحتی هم نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حالا

      ۸میلیون در یک کشور یک ونیم میلیارد نفری که عددی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج