جاباما
۳۲۹۱۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش ۹ درصدی اجاره بها در زمستان

مرکز آمار ایران اعلام کرد: قیمت اجاره مسکن در زمستان ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۹.۵ درصد بیشتر شد.

خبرگزاری مهر: مرکز آمار ایران از کاهش ۶ دهم درصدی میانگین قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی و افزایش ۹.۵ درصدی متوسط مبلغ اجاره به ‌علاوه سه‌ درصد ودیعه پرداختی برای یک مترمربع زیربنای مسکونی در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به زمستان سال قبل از آن خبر داد.

میانگین قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌ های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۴ میلیون و ۴۰۸ هزار ریال با میانگین مساحت ۳۱۴ مترمربع بوده که نسبت به فصل قبل هفت دهم درصد ۰.۷ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۶ دهم درصدرشد داشته است.

همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان‌های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به فصل قبل از آن ۱۹.۱ درصد رشد و نسبت به فصل مشابه سال قبل از آن ۲۳.۹ درصد کاهش داشته است.

میانگین قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران در زمستان سال گذشته ۴۱ میلیون و ۵۸ هزار ریال با میانگین مساحت ۸۷ مترمربع و متوسط عمر بنا ۹ سال بوده که نسبت به فصل قبل از آن ۲.۳ درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل شش دهم درصد ۰.۶ درصد کاهش داشته است.

تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران در زمستان ۱۳۹۴ نسبت به فصل قبل از آن ۲۴.۷ درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸.۴ درصد کاهش داشته است.

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به‌ علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌ های معاملات در شهر تهران ۱۹۸ هزار و ۱۵۳ ریال با میانگین مساحت ۷۵ متر مربع و متوسط عمر بنای ۱۳ سال بوده که نسبت به فصل قبل ۴ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۹.۵ درصد، افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران درزمستان ۱۳۹۴ نسبت به فصل قبل از آن ۷.۹ درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۹.۴ درصد کاهش داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج