جاباما
۳۲۹۱۶
۵۱۵۵
۵۱۵۵
پ

راهنمای خرید غذاساز

غذاساز، وسیله‌ای است که می‌توانید با آن بدون زحمت و فقط در چند ثانیه غذای کودک را له کنید. غذاساز‌های مخصوص کودک در بازار وجود دارند اما اگر می‌خواهید از یک وسیله چند استفاده مختلف کنید، می‌توانید غذاسازی بخرید که برای استفاده خودتان هم مناسب باشد.


راهنمای خرید غذاساز


شهرزاد: همه شما می‌دانید که بچه‌ها در اولین روزهای غذا خوردنشان باید غذای نرم و صاف بخورند. خیلی از خانواده‌ها غذای کودک را با گوشت‌کوب می‌کوبند یا با پشت قاشق له می‌کنند. اما غذاساز، وسیله‌ای است که می‌توانید با آن بدون زحمت و فقط در چند ثانیه غذای کودک را له کنید. غذاساز‌های مخصوص کودک در بازار وجود دارند اما اگر می‌خواهید از یک وسیله چند استفاده مختلف کنید، می‌توانید غذاسازی بخرید که برای استفاده خودتان هم مناسب باشد. این نمونه‌ها با کارآیی‌های متفاوت به شما در انتخاب مناسب‌ترین غذاساز کمک خواهند کرد.

راهنمای خرید غذاساز

مولینکس، مدل ADQ740

این وسیله هم مخصوص آماده کردن غذای کودک است. در محافظ این وسیله علاوه بر ایمنی باعث می‌شود مواد غذایی بیرون نریزند. تیغه این غذاساز جدا می‌شود و می‌توانید آن را کاملا بشویید و دیگر نگران ماندن ماده غذایی لای تیغه‌ها نباشید. می‌توانید غذا را در ظروف مخصوص کودک این غذاساز به فرزندتان بدهید.

حدود قیمت: ۸۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

فیلیپس، مدل HR7620

این غذا ساز امکان رنده کردن، ورقه کردن، خردکردن سبزی و مواد دیگر و همزدن را دارد. به علاوه برای نگهداری آسان‌تر و بهتر می‌توانید همه لوازم جانبی این دستگاه را در کاسه دستگاه جا بدهید و در گوشه‌ای از آشپزخانه بگذارید. با این روش دیگر چیزی از وسایل غذاساز را گم نخواهید کرد.

حدود قیمت: ۱۵۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

تفال، مدل FP-4121

این غذاساز برای آبمیوه‌گیری میوه های نرم، خرد کردن، گرفتن عصاره مرکبات، رنده کردن و خردکن سبزی و مواد غذایی دیگر طراحی شده. این دستگاه با دو سرعت متفاوت کار می‌کند. هم می‌توانید آن را ممتد روشن کنید و هم از عملکرد ضربه‌ای آن استفاده کنید. به‌علاوه این دستگاه یک پارچ مخلوط‌کن یک و نیم لیتری دارد که می‌توانید برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها از آن استفاده کنید.

حدود قیمت: ۳۰۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

بیم مدل EEP-868‎

این غذاساز با توان ۷۰۰ وات کار می‌کند. می‌توانید با آن خرد کنید، رنده کنید، پوره کنید و آبمیوه بگیرید. محفظه بالایی به عنوان مخلوط کن و محفظه پایینی به عنوان خرد کن و رنده کار می‌کند. یک ویژگی مهم این وسیله این است که با ده سرعت مختلف کار می‌کند. سیستم ایمنی از داخل، این دستگاه را برای کار کردن امن می‌کند.

حدود قیمت: ۲۰۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

بوش، مدل MUM86R1

این وسیله بسیار پرقدرت است. با توان ۶۰۰ وات کار می‌کند و قدرت آن از تمام نمونه‌های مشابهش بالاتر است. بدنه آلومینیومی باعث می‌شد وسیله بسیار سبک باشد و کاسه استیل آن ۵.۴ لیتر گنجایش دارد. با این دستگاه حرفه‌ای به عنوان همزن هم کاربرد دارد و می‌توانید با آن تخم‌مرغ و خامه را هم بزنید. داشتن قابلیت هم زدن خمیر هم از ویژگی‌های این غذاساز است.

حدود قیمت: ۹۰۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

بلاک اند دکر مدل FP45

این وسیله جای نسبتا کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. توانایی خرد کردن، خلال کردن و هم زدن مواد را دارد و محفظه آن ۲و۴ لیتر است. قفل ایمنی آن، جلوی آسیب دیدن بچه‌ها را می‌گیرد و با آن می‌توانید با دو سرعت متفاوت کار کنید.

حدود قیمت: ۱۵۰ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

هوگل مدل HG5828FP

آبمیوه‌گیر این دستگاه دارای دهانه بزرگی است و به شما اجازه می‌دهد میوه را به صورت کامل و بدون خرد کردن در آن بریزید. خردکن قوی دستگاه آن را برای خرد کردن مواد سفتی مثل تکه‌های گوشت هم مناسب می‌کند. موتور سریع و قوی آن هم باعث می‌شود بتوانید در آن شیرسویا تهیه کنید.

حدود قیمت: ۱۴۵ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

کنوود، مدل FP12

این غذاساز کوچک پارچ مخلوط کن ندارد و از آن فقط می‌توانید برای خرد‌کردن سبزی و مواد دیگر، رنده کردن و نرم و صاف کردن غذا استفاده کنید. این غذاساز با دو سرعت متفاوت کار می‌کند و قیمت مناسب، یکی از ویژگی‌های مثبت آن است.

حدود قیمت: ۱۱۵ هزار تومان


راهنمای خرید غذاساز

پارس خزر، مدل CFP-110

این غذاساز ۱۱ كاره با توان ۶۰۰ وات کار می‌کند. از توانایی‌های دستگاه می‌توان به آبمیوه‌گیری، رنده در سه سایز متفاوت، خلال كردن، خرد كردن، خمیرگرفتن، زدن خامه و مایونز و قابلیت خرد كردن سبزی و گوشت اشاره کرد. این دستگاه مجهز به میكرو سوئیچ و محفظه نگهداری وسایل است.

حدود قیمت: ۱۳۵ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج