جاباما
۳۲۹۳۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بادامکی: اولویتم ماندن در پدیده است

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته، اما اولویتش ماندن در این تیم است.

خبرگزاری تسنیم: حسین بادامکی درمورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: بازی‌ها تازه تمام شده و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. باید با باشگاه صحبت کنم، ولی اولویتم ماندن در پدیده است. مشکلات مالی باشگاه پدیده هنوز برطرف نشده است، ولی مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در ادامه با اشاره به ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: به اعضای این تیم خصوصاً فرهاد کاظمی تبریک می‌گویم. او یک مربی بسیار کاربلد است که نقش مهمی در حفظ این تیم در لیگ برتر داشت. امیدوارم در فصل جدید دو تیم مشهدی شرایط بهتری پیدا کنند و مسئولان استان خراسان رضوی توجه ویژه‌ای به این دو تیم داشته باشند. نمایندگان مشهد باید بالای جدول باشند.

بادامکی درمورد اینکه باشگاه پدیده قول داده بود در صورت پیروزی مقابل سپاهان، جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان را بابت شکست مقابل استقلال خوزستان ببخشد، اظهار داشت: من در آخرین بازی همراه تیم نبودم و نمی‌دانم شرایط چگونه بود. به‌نظر من بچه‌ها زحمت کشیدند و حق بازیکنان این نیست که با جریمه ۲۰ درصدی تنبیه شوند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درمورد عدم قهرمانی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: من از قهرمان نشدن پرسپولیس خیلی ناراحتم. این تیم شایستگی قهرمانی را داشت، ولی متأسفانه با تفاضل گل قهرمان نشد. امیدوارم آنها سال آینده بتوانند در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج