۳۲۹۳۲۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

قرارداد فیات با ایران خودرو نهایی شد

رئیس اتاق ایران و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد فیات با ایران‌خودرو خبر داد و گفت: ملاحظات اقتصادی دو شرکت اجازه نداده تا مفاد این مذاکرات فعلا رسانه‌ای شود.

خبرگزاری مهر:‌ رئیس اتاق ایران و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد فیات با ایران‌خودرو خبر داد و گفت: ملاحظات اقتصادی دو شرکت اجازه نداده تا مفاد این مذاکرات فعلا رسانه‌ای شود.

احمد پورفلاح گفت: مدتی است مذاکرات دو خودروساز بزرگ ایران و ایتالیا آغاز شده که به خاطر حساسیت این مذاکرات، سکوتی خبری ملاحظه می‌شود اما این مذاکرات به مرحله نهایی رسیده ولی دو طرف فعلا قصد ندارند جزئیات آن را افشا کنند.

او در پاسخ به این پرسش که ایتالیایی‌ها تا چه اندازه به قرارددادهایشان پایبند هستند گفت: این کشور باستانی همواره در کنار ایران بوده و تجربه نشان داده که هیچ‌گاه کشورمان را در عرصه صنعتی کردن تنها نگذاشته است. از این رو قراردادی که با خودروسازان ما به امضا می‌رساند توسعه صنعت خودرو کشور را به همراه خواهد داشت.

پورفلاح افزود: با توجه به نقش‌آفرینی ایتالیایی‌ها در توسعه صنایع نساجی، فولاد، کاشی و سرامیک، سنگ، پتروشیمی و . . . در دوران پس از انقلاب، جنگ و تحریم‌ها به نظر می‌رسد فعالان اقتصادی این کشور امتحان خود را پس داده‌اند و د صورت انعقاد قراردادهای بزرگ جدید احتمال ترک ایران از سوی آنها کمتر از یک درصد است.

او در خصوص ویژگی خودروهای فیات گفت: بنده شخصا پیش از انقلاب چند نسل از فیات را استفاده کرده‌ام. خودروهای ساخت این شرکت بسیار ضعیف بودند و در جاده‌های برون شهری کارایی لازم را نداشتند. اما تا جایی که متوجه شده‌ام این خودروساز در دو دهه اخیر توانسته خود را متحول کند و با خرید سهام شرکت کرایسلر آمریکا به تقویت استانداردها و قوای محرکه خود بپردازد.

پورفلاح افزود: فیات امروز یکی از بزرگترین خودروسازان اروپاست که محصولات متنوعی برای سبدهای گوناگون درآمدی دارد و به نظر می رسد در بخش ساخت خودروهای خانوادگی ارزان بتواند در ایران موفق عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوبه .

    • بدون نام

      فیات خودروهای با کیفیتی داره ولی اونا با کرایسلر آمریکا ادغام شدن مشکل اینجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج