جاباما
۳۲۹۳۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پلنگ دهدشتی رفع اتهام شد

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خبر حمله یک قلاده پلنگ به ۵۰ رأس گوسفند در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد و تلف شدن ۲۳ رأس گوسفند، پلنگ را مبرا از این حمله دانست

ایسنا نوشت: مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خبر حمله یک قلاده پلنگ به ۵۰ رأس گوسفند در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد و تلف شدن ۲۳ رأس گوسفند، پلنگ را مبرا از این حمله دانست و گفت: تلف شدن این دام‌ها توسط پلنگ دور از ذهن است چون پلنگ حیوانی نیست که به یکباره ۲۰ گوسفند را از بین ببرد و این اتفاق با خصلت پلنگ تطابق ندارد.

علی تیموری با اشاره به اینکه تلف شدن این دام‌ها به احتمال قوی کار گرگ بوده است، اظهار کرد: در صورت تاییدهای کارشناسان حوزه در استان کهکیلویه و بوبراحمد و صورت جلسه نیروی انتظامی و محرز شدن تلف گوسفندان توسط گرگ، خسارت دام توسط بیمه " ما " به دامدار پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت خسارت دام توسط بیمه سقف محدودی دارد، اظهار کرد: این پرداخت خسارت طوری تقسیم و برنامه‌ریزی می‌شود که همه استان‌ها سهم داشته باشند.

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست همچنین با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به پرداخت بیمه پلنگ تلف‌شده بر سر زایمان در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، گفت: بر اساس توافق صورت‌گرفته، بیمه "ما" ۶۰ میلیون تومان به صندوق ملی محیط زیست پرداخت می‌کند که این مبلغ با نظارت دفتر صید و شکار برای زیستگاه پلنگ هزینه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج