۳۲۹۳۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش پیشنهاد تیمی از شرق آسیا را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برگزاری دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های شرق آسیا را رد کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران باید از شهریورماه امسال در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کار خود را از دیدار مقابل قطر در تهران آغاز کند.

بر همین اساس کادرفنی تیم ملی برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای آماده‌سازی این تیم تدارک دیده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی مقدونیه در تاریخ ۱۳ خرداد ماه امسال در اسکوپیه پایتخت این کشور اشاره کرد.

با این حال کادرفنی و کی‌روش همچنان درصدد آن هستند تا دومین دیدار خود در روزهای فیفادی را در یکی از کشورهای اروپایی فراهم کنند که تا به الان این تلاش‌ها راه به جایی نبرده و فعلا فقط دیدار با مقدونیه اوکی شده است.

البته برای برگزاری اردو در کشورهای اروپایی که نیاز به ویزای شینگن دارند به نظر می‌رسد دیگر زمان گذشته و فرصتی برای برگزاری اردو در این کشورها باقی نماینده است و در صورتی که تیم ملی بخواهد دومین دیدار خود را در اروپا برگزار کند باید به مصاف یکی از تیم‌های شرق اروپا (یکی از همسایگان مقدونیه) که نیازی به ویزای شینگن ندارند، برود که البته به خاطر پر بودن برنامه‌های کشورهایی مانند بلاروس و کرواسی، مقدمات برای برگزاری این دیدارها مهیا نشده است.

از سوی دیگر یکی از کشورهای شرق آسیایی که البته از کشورهای مطرح فوتبالی این منطقه از آسیا نیز به شمار نمی‌رود برای یکی از فیفادی‌های امسال میلادی پیشنهادی را به تیم ملی ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی ارائه کرده است که به خاطر تفاوت سطح فنی دو کشور ایران و این کشور شرق آسیایی، در این خصوص رضایت کادرفنی تیم ملی ایران از جمله کی‌روش حاصل نشده و با رد این پیشنهاد، برگزاری این دیدار نیز مورد قبول واقع نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج