جاباما
۳۲۹۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هیدینک: دلیلی برای گریه کردن ندارم

سرمربی هلندی چلسی بعد از آخرین حضورش در نیمکت مربیگری آبی‌پوشان گفت دلیلی برای گریه کردن ندارد و قرار است که در آکادمی باشگاه مشغول به کار شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در آخرین بازی حضور گاس هیدینک روی نیمکت خود در خانه از لسترسیتی پذیرایی کرد و در نهایت این دیدار به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هیدینک در آخرین نشست خبری خود به عنوان سرمربی چلسی درباره این سوال که چه حسی دارد، این گونه پاسخ داد: اشک از چشم های من جاری نشد و دلیلی هم نداشت گریه کنم اما باید بگویم لحظات احساسی خاصی را تجربه کردم و این برای هر مربی اتفاق می افتد.

او ادامه داد: خداحافظی من زیاد تراژیک نبود چراکه از چلسی جدا نشدم و به زودی به این تیم برمی گردم. دلیلی ندارد چیزی را مخفی کنم. قرار است در آکادمی چلسی مشغول به فعالیت شوم و به همین خاطر به خاطر جدایی از تیم نخست ناراحت نیستم و اشک هم نمی ریزم. به زودی به چلسی برمی گردم و کارم را شروع می کنم.

هدایت چلسی را در فصل بعد آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که چلسی در یکی از بدترین فصل های تاریخ خود نه تنها نتوانست از جام قهرمانی خود دفاع کند، بلکه نه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و نه لیگ اروپا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج