جاباما
۳۲۹۵۶۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

افشارزاده: رحمتی در فینال همراه ماست

سرپرست باشگاه استقلال گفت: همین کادر در بازی فینال حذفی استقلال را هدایت می کند.

کاپ: بهرام افشارزاده درباره جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت:در جلسه امروز درباره اردوهای تدارکاتی تا قبل از فینال جام حذفی صحبت کردیم.قصد داریم دو تا سه اردوی تدارکاتی در تهران یا خارج از تهران داشته باشیم.

وی ادامه داد:در حال برنامه ریزی برای برپایی اردویی در اهواز و یکی از مناطق خوش و آب و هوای این شهر هستیم.به طور حتم برنامه مان این است که بازیکنان را از لحاظ تطبیق پذیری در بهترین حالت ممکن قرار بدهیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت کادر فنی و اظهارات مقداد نجف نژاد در این باره بیان داشت:در این جلسه درباره حمایت هیات مدیره از کادر فنی صحبت شد.مربیان تیم هم تمام تلاش خود را می کنند و این تلاش را بیشتر می کنند تا در بازی با ذوب آهن موفق شویم.به طور حتم همین کادر در بازی فینال حذفی استقلال را هدایت می کند.

وی درباره جزییات بیشتر جلسه امروز هیات مدیره گفت:در این جلسه درباره چارت هم صحبت کردیم و این چارت امضا شد.قرار است مراتب به کارگزینی باشگاه ارسال شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره زمان برگزاری فینال حذفی بیان داشت:در این باره امروز پیگیری کردیم و فدراسیون به ما گفت که این مسابقه روز ۹ خرداد برگزار می شود.برنامه های ما هم در این باره انجام می شود.

افشارزاده درباره بحث محرومیت مهدی رحمتی از فینال حذفی گفت:با رییس فدراسیون در این باره صحبت داشتم.موضوع محرومیت رحمتی به فینال ارتباطی ندارد و او در این بازی ما را همراهی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خلیی هم خوب عالی مییش

    • بدون نام

      عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج