۳۲۹۶۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ در مورد روابط با انگلیس هشدار داد

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده که احتمالا او "روابط خیلی خوبی" با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا نخواهد داشت.

فرارو: دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده که احتمالا او "روابط خیلی خوبی" با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا نخواهد داشت.

ترامپ با این سخنان به اظهارات نخست وزیر بریتانیا که او را "احمق، تفرقه برانگیز و اشتباه" خوانده بود، پاسخ داده است.

کامرون این سخنان را در مورد ترامپ پس از آن بیان کرد که این نامزد جمهوریخواه گفته بود که باید از ورود مسلمان به آمریکا جلوگیری شود.

دونالد ترامپ که با یکی از شبکه های تلویزیونی بریتانیا صحبت می کرد همچنین گفت که او "اظهارات بسیار زشت" صادق خان، شهردار لندن را بخاطر دارد، اما آنها را "نادیده" می‌گیرد.

سخنگویان نخست وزیر بریتانیا و شهردار لندن گفته اند که آنها به آن چه که گفته اند باور دارند.

ترامپ در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۵) پس از آن که یک زوج مسلمان در جریان عملیاتی ۱۴ نفر را در یک مرکز نگهداری معلولان در سن برناردینو کشتند، خواستار آن شد که از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری شود.

او گفت که بسیاری از مسلمانان رفتاری "تنفرآمیز" نسبت به آمریکایی ها دارند و ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور باید تا زمانی اعمال شود که مقامات بتوانند شرایط را ارزیابی کنند.

کامرون در همان زمان در پاسخ به این سخنان ترامپ گفت: "من فکر می کنم این سخنان تفرقه برانگیز، احمقانه و اشتباه است و من فکر می کنم اگر او به کشور ما بیاید همه ما علیه او متحد شویم."

ترامپ در پاسخ گفته: "به نظر می رسد که ما نمی توانیم روابط خیلی خوبی با هم داشته باشیم."

این نامزد جمهوریخواه همچنین افزود: "امیدوارم که روابط خوبی با او (دیوید کامرون) داشته باشم، اما به نظر می رسد که او تمایلی ندارد که درباره مشکلات اظهار نظر کند."

صادق خان، شهردار لندن که مسلمان است هم هفته گذشته هشدار دارد که "نادیده گرفتن" دیدگاه های ترامپ درباره اسلام می تواند بر امنیت دو کشور تاثیر داشته باشد.

خان همچنین تأکید کرد: "دونالد ترامپ و اطرافیان او فکر می کنند که آزادی های غربی با اسلام سازگاری ندارد، اما لندن به او ثابت می کند که اشتباه فکر می کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج