۳۲۹۶۴۱
۱۷ نظر
۵۰۱۴
۱۷ نظر
۵۰۱۴
پ

تیراندازی به خوابگاه دانشگاه شریف

دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانشجو: دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد.

امیرمحمد بائو دیزآبادی، دبیر شورای صنفی خوابگاه طرشت ۳ دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌و‌گویی از تیراندازی یک شخص ناشناس به سمت این خوابگاه در شب گذشته خبر داد و گفت: دیشب حدود ساعت ۲۳ چند تن از دانشجویان ورودی ۹۳ که ترم سوم خود را می‌گذرانند، هراسان و سراسیمه به من مراجعه کردند و اطلاع دادند که به سمت اتاق آنها تیراندازی شده است. وقتی به اتاق آنها رفتم آثار تیراندازی را روی دیوار و شیشه پنجره خوابگاه مشاهده کردم. تیرها روی زمین ریخته و مربوط به تفنگ بادی ۵.۵ بود. حتی یکی از دانشجویان ساکن این اتاق نیز به خاطر اصابت تیر به پشتش دچار جراحت نسبی شده است.

وی در خصوص جزئیات تیراندازی دیشب اظهار داشت: ما این اتفاق را سریعا به حراست دانشگاه اطلاع دادیم و امروز نیز از پلیس امنیت برای بررسی‌های بیشتر به خوابگاه طرشت آمدند. طبق بررسی‌های انجام شده این تیراندازی از خانه‌های روبه روی خوابگاه صورت گرفته است.

بائو دیزآبادی در پاسخ به این که آیا اقدام به تیراندازی پیشینه قبلی در این خوابگاه داشته است یا خیر؟ گفت: دقیقا شب انتخابات مجلس که دو سه ماه پیش برگزار شد، دوباره ما شاهد تیراندازی به سمت خوابگاه طرشت ۳ بودیم. بعضی از دانشجویان که طرفدار حزب برنده بودند، در حال شادی و ایجاد سر و صدا بودند که گویا در اعتراض به این سر و صداها تیراندازی صورت گرفته است. خوابگاه ما در یک منطقه مسکونی است و گاها ساکنین آن به سر و صدای خوابگاه اعتراض دارند؛ به طور مثال هنگام برگزاری مسابقات ورزشی در خوابگاه نسبت به آن معترض می‌شوند، اما این اتفاقی نیست که نتوان آن را با صحبت کردن رفع کرد و هیچ توجیه منطقی برای تیراندازی دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با اتفاق دیشب ما تصمیم گرفتیم این قضیه را جدی تر از قبل پیگیری کنیم، چرا که اگر قرار باشد چنین اتفاق خطرناکی مکررا پیش بیفتد، امنیت و جان دانشجویان ساکن خوابگاه در خطر خواهد بود. در حال حاضر مشخص شده که تیراندازی از یکی از خانه‌های مشرف به خوابگاه صورت می‌گیرد، اما شخص مورد نظر هنوز شناسایی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تازگیا نمیدونم چرا ایران,تگزاس شده؟این مقادیر از جنایت و تجاوز و آسیب های اجتماعی,عمومی و رسانه ای میشه,اون هایی که رسانه ای نمیشه رو خدا داند

    • بدون نام

      الان تیتیش مامانی های دانشگاه شریف نصفشون کرولال شدن

      پاسخ ها

      • علی

        با این تفکرات زیبای شما,فرار نخبگان به خارج از کشور که هیچ,فرار دانشجوها هم اتفاق خواهد افتاد و از برکت خردورزی امثال شما باید چتر بچرانیم و بالای درخت زندگی کنیم.

        از برادران سانسورچی بخش نظرات هم کمال تشکر و امتنان رو دارم.

    • O9175200794

      کافی بود این تیراندازی در امریکا بود باور کنید شبکه123456اخبارشو میگفت،چرا به رسانه هامون ازادی نمیدیم؟چرا مردم از داشتن اگاهی از اتفاقاتمون سلب میکنیم؟وچرا....................

      پاسخ ها

      • مستر محترم

        ینی عاشق شماره دادنتم ....

    • شایان

      !حتما باید یکی بمیره و اقدام بشه؟؟

    • حمیدرضا

      همچین گفتی تیراندازی،‌ما گفتیم اگر با آر پی جی نزده باشند حتماً با کالیبر 16 یا دیگه حداقلش با ژ3 تیراندازی شده، وای مامانم اینا با تفنگ بادی .....

    • بدون نام

      تیر اندازی؟ تفنگ بادی 5.5؟؟؟ آخییییی ناز شن الهی
      محل کارم نزدیک خوابگاه طرشته، اگه می دونستم براشون جوشونده می بردم یه وخ کابوس ماندگار نشه براشون

    • ناشناس

      والا آدم بعضی وقتها نمیدونه اینجا ایرانه یا تگزاسه؟؟!!! این چه وضعیه؟هر روز تیراندازی ، قتل ، غارت ، دزدی ، زورگیری ، تجاوز به عنف!!!؟مسئولین محترم خواهشا یکم جدی تر با مجرم برخورد کنین،ریشه یابی رو ول کنین، فقط اعدام کنین ، فقط ترس از مردنه که انسانو درست میکنه ، انسانی که دنیا رو برای بقیه جهنم میکنه حق زنده بودن نداره ، فقط اعدام کنین حیف نون نیست تو زندان به اینا میدین؟

    • بدون نام

      سایت برترینهاما که سرگرمی نداریم این تیتروبذارید تواین صفحه تایه هفته بمونه بخندیم ،بچه های دانشگاه خیلی ترسیدن،اواههههههه

    • محمد حیدری

      خخخخ گفتم الان با دوشکا خوابگاهو زدن خخخخ با تفنگ بادی

    • امیر حسین

      چقد بعضیاتون دلقکید

    • بدون نام

      از کامنتا معلومه خیلی از ملت عقده ی دانشجوی شریف بودنو دارن .....عزیزم بیشتر درس میخونی شمام میرفتی -حرص نخور.

    • بدون نام

      تفنگ بادییییییی؟؟؟خدامرگم بده چیزشون نشد؟

    • ایرانی

      اینجا ایران است

    • بدون نام

      دلقک باباته

    • من تیر خوردم خخخخخ

      من تیر خوردم خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج