جاباما
۳۲۹۶۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خط قرمز وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نشستی با کارلوس کی‌روش شرایط برگزاری یک اردوی تدارکاتی در عمان را بررسی کرد اما حضور فردی که خط قرمز وزارت ورزش است این جلسه را از عادی بودن خارج کرد!

خبرگزاری مهر: رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نشستی با کارلوس کی‌روش شرایط برگزاری یک اردوی تدارکاتی در عمان را بررسی کرد اما حضور فردی که خط قرمز وزارت ورزش است این جلسه را از عادی بودن خارج کرد!

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی خود را برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند که مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در حال رایزنی برای تثبیت کادر فنی و برنامه ریزی برای حضور موفق این تیم در این مرحله حساس هستند.

در همین راستا چند روز پیش مهدی تاج و کارلوس کی روش میزبان دو نماینده باشگاه عمانی العروبه بودند. آنها به تهران آمده بودند تا رسما از تیم ملی ایران برای برپایی یک اردوی تدارکاتی در مسقط دعوت کنند.

این نشست در شرایطی برگزار و البته خبرش به بیرون درز پیدا نکرد که محمد رویانیان مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز در آن حضور داشت. رویانیان آخرین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دولت محمود احمدی‌نژاد بود که هنوز هم در میادین ورزشی دیده می‌شود. یکی از همین حضورها او را به حمیدرضا مهرعلی، رئیس پیشین فدراسیون اتومبیلرانی نزدیک کرد. مهرعلی به رویانیان حکم مشاوره داد اما این تصمیم بلافاصله با واکنش تند وزارت ورزش و جوانان مواجه شد.

رویانیان تصمیم گرفت برای اینکه مهرعلی آسیب نبیند حکم مشاوره را قبول نکند اما حتی این تصمیم هم رئیس فدراسیون اتومبیلرانی را نجات نداد و مهرعلی درحالی که مدتی از ریاستش مانده بود استعفا داده شد تا معلوم شود که وزارت ورزش چه اندازه روی نام رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و مدیرعامل پیشین پرسپولیس حساس است.

در این مورد گفته می شود تیم ملی ایران قرار است به اردوی آماده سازی در عمان برود. اردویی که احتمالا محمد رویانیان هم در فراهم شدنش نقشی داشته است. این اتفاق درحالی رخ داد که تاج از زمان حضورش در فدراسیون فوتبال تلاش کرده رابطه خوبی با وزارت ورزش داشته باشد.

البته شاید با رفتن کفاشیان از فدراسیون فوتبال و حسنه شدن روابط وزارت ورزش با این فدراسیون، وزیر ورزش حضور محمد رویانیان در فدراسیون فوتبال و جلسه اش با تاج را نادیده بگیرد و از دید او مشکلی وجود نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج