۳۲۹۶۵۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قالیباف: تهران، مردسالار است

در شهر تهران آنقدر که به مردم توجه کرده ایم به زنان عنایت و توجهی نداشته ایم و شهر ما مرد محور است.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران با اشاره به نقش زنان در حرکات اجتماعی گفت: متاسفانه شهر تهران مردمحور و مردسالار است.

محمدباقر قالیباف عصر امروز در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌های شهری با بیان اینکه امروزه نقش رسانه ها و خبرنگاران در هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست گفت:‌ نقش خبرنگاران و رسانه ها در ساماندهی و جهت دهی به افکار عمومی برای ایجاد حرکت هنجارسازی و حساس کردن مردم نسبت به آینده بهتر خود کم نظیر است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری شهر تهران و شهروندان برای آینده بهتر نیازمند یک جهت دهی در افکار عمومی و آگاه سازی مردم نسبت به حقوقشان هستند ،‌گفت:‌ برای ایجاد ارتباط خوب و منطقی بین شهروندان بایکدیگر و مدیریت شهری با مردم نیازمند رسانه ها هستیم .

وی با بیان اینکه نباید در شهر سربه هوا حرکت کرد گفت:‌ در دو سه سال ابتدایی مدیریت بنده بر مدیریت شهر توجه به کارهای زیربنایی و جزئی را در دستور کار قرار دادیم چراکه یادمان هنمی رود زباله هایی که در شهر می ماند و با یک باران بیش از ۱۸۰۰ نقطه در پایتخت دچار آبگرفتگی می‌شد اما امروزه با وجود بارندگی زیاد اما آبگرفتگی زیادی نمی بینیم .

و.ی با بیان اینکه کارجهادی توجه به کارهای جزئی فرصتی را فراهم کرد که توجه به زیرساخت های شهر را در دستور کار قرار دهیم گفت: امروزه ما در پایتخت تا پایان سال ۹۶ به تمام اهداف ۱۴۰۴ پایتخت می رسیم و امروز بزرگراهی نداریم که نسبت به ساخت آن اقدام کنیم.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت شهری برای ایجاد بستر فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ... نیازمند کمک رسانه ها است ، گفت: شهر را باید به سمت شهر آموزش دهنده و یادگیرنده پیش ببریم که قطعا بدون حضور شما رسانه ها به عنوان پیش قراولان ممکن نمی‌شود چرا که آموزش شهروندان نه با پول و نه با مدیریت حل نمی‌شود بلکه با نقش و احساس مسئولیت خبرنگاران است که می‌توان شهر آموزش دهنده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ سازی نیازمند نقش رسانه ها هستیم گفت:‌در بیست ماه گذشته این پنجمین مرتبه ای است که فرصت حضور در جمع اصحاب رسانه را پیدا کرده ام و صمیمانه از همه شما درخواست می کنم که با اهداف خیر خواهانه خود به ما کمک کنید چرا که فلسفه وجودی ما خدمت گذاران و مسئولان در این نظام اسلامی هیچ چیزی جز خدمت صادقانه و بی منت به مردم نیست و اگر نتوانیم روزی این خدمت را به مردم داشته باشیم فلسفه وجودی مان را از دست می دهیم.

شهردار تهران که در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌های شهری سخن می گفت با اشاره به امکانات شهر گفت:‌در شهر تهران آنقدر که به مردم توجه کرده ایم به زنان عنایت و توجهی نداشته ایم و شهر ما مرد محور است.

وی با اشاره به وضعیت پیاده روها و حمل ونقل عمومی و ... گفت: شهر تهران مردسالار توسعه یافته و باید به فکر زنان نیز باشیم چرا که زنان در حرکات اجتماعی پرچمدار بوده و همیشه آماده هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته تهران مردسالاراست ولی مردان تهران زن سالارند(زن ذلیل)میگه نه؟یه سری به اطرافیان چه همکار،چه فامیل چه دوستان همه مثل مرداقرارمیکنن که مازن ذلیل تشریف داریم

    • user

      خودش چی

    • خانه دار

      چه ربطی داشت ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج