۳۲۹۶۶۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پایان عصر سوشا مکانی در پرسپولیس

سوشا مکانی دروازه بان ۲فصل گذشته پرسپولیس در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد.

ورزش سه: سوشا مکانی دروازه بان ۲فصل گذشته پرسپولیس در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد.

سوشا گلر سابق تیم هایی مثل فجرسپاسی، پاس همدان، ملوان و فولادخوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، دوسال بعد از حضور در بین پرسپولیسی ها از جمع ستاره های این تیم جدا می شود و جای خود را به علیرضا بیرانوند می دهد.

سوشا دو فصل پیش در زمان سرمربیگری دایی به پرسپولیس آمد و در رقابتی سخت با نیلسون پیراهن شماره یک قرمزها در ابتدای فصل به تن کرد اما در همان بازی اول با بدشانسی در بازی مقابل نفت تهران توپ غلامرضا رضایی بعد از برخورد به تیر به وی خورد و وارد دروازه شد تا شاید از همان روز اول با بدشانسی، بداقبالی و گل هایی عجیب رقم بخورد.

مکانی که بعد از چند مسابقه جای خود را به نیلسون دروازه بان برزیلی داد با تغییر و تحولات پرسپولیس در نهایت جانشین این گلر ۴۰ ساله شد تا در فصل گذشته مرد شماره ۱ پرسپولیس باشد.

او در ابتدا فصل را با محروميت آغاز کرد و اتفاقات عجیب و غریب ورزشی سال گذشته وی را تبدیل به چهره اي متفاوت در میان هواداران کرد. سوشا که در تمام فصل حمایت برانکو ایوانکوویچ و مربی گلرهای پرسپولیس را با خود داشت به دلیل روحیه خوب در تمرینات و اردو هرگز مورد غضب برانکو قرار نگرفت اما دو گلی که او در بازی نفت تهران دریافت کرد در نهایت برانکو را به این نتیجه رساند که دیگر روی او حساب نکند. بنابراین در دو بازی بعد الکساندر لوبانوف در درون دروازه پرسپولیس ایستاد که البته او هم عملکرد چشمگیری در این دو بازی نداشت و ۳ گل خورده او در ۱۸۰ دقیقه پایانی لیگ از عوامل قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ برتر است.

البته پيش از اين و با اوصافی سوشا در میانه فصل تجربه کرد و نام وی را به دلایلی دیگر بر سر زبان ها انداخت مشخص بود حضور وی در پرسپولیس دیگر به اتمام خواهد رسید اما این اتفاق خیلی سریعتر از آنچه که تصور میشد به وقوع پیوست.

مکانی که امروز در جمع بازیکنانی که در ضیافت ناهار پرسپولیس حضور داشتند غایب بود امشب از قرارداد دوساله پرسپولیس با علیرضا بیرانوند مطلع شده و قطعا آینده خود را در تیم دیگری جستجو خواهد کرد. او که از مردان منتخب کارلوس کی روش بوده است حالا باید دوباره خود را در فضایی جدید به فوتبال ایران متحمل کند. کاری که پیش از این موفق بع انجام شده اما در پرسپولیس پرهیاهو و پرسروصدا نتوانست از پس آن بربیاید‌.

با جدایی مکانی از پرسپولیس هواداران وی را با جنجال های تمام نشدنی، اتفاقات عجیب و غریب و البته چند نمایش دروازه بانی خوب بخاطر خواهند سپرد؛ گلری که هیچ تردیدی درباره استعداد دروازه بانی اش وجود ندارد اما همیشه چیزهایی بوده که جلوتر از روی سوشا و عملکرد فنی اش سایه بیاندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چرا؟حیف نیست سوشابا اون شلوارش ازتیم جدابشه،شلوارسوشاتازه توگینس ثبت جهانی شده بود

    • محمود

      بد بخت بیسواد بی جنبه

    • جهانگیر

      خداحافظ ، خیلی خوب خیلی قشنگ!!!

    • بدون نام

      خدا رو شکر شرش از تیم کم شد

    • بدون نام

      اخی میموندی سوژه خوبی بود با شلوارش!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج