۳۲۹۷۳۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پزشک قلابی دو بیمار را فلج کرد

پزشک قلابی که به بهانه انرژی‌درمانی، طب سوزنی و تجویز داروهای تقلبی دو بیمار را فلج کرده است از سوی پلیس دستگیر شد.

روزنامه ایران: پزشک قلابی که به بهانه انرژی‌درمانی، طب سوزنی و تجویز داروهای تقلبی دو بیمار را فلج کرده است از سوی پلیس دستگیر شد.

چند روز قبل دو مرد که روی صندلی چرخدار نشسته بودند به اداره آگاهی شهرستان تربت جام رفته و از پزشک معالج‌شان شکایت کردند. آنها گفتند مدتی قبل به علت یک تصادف شدید گرفتار بیماری جسمی و روحی شدیم. بعد هم به پیشنهاد یکی از دوستان با این پزشک آشنا شدیم.

پس از مراجعه به او و طی چند هفته آقای دکتر (قلابی) در مقابل دریافت ۱۰ میلیون تومان نه تنها حالمان را بهتر نکرد بلکه هر بار با خوراندن داروهای دست‌ساز و فرو کردن ده‌ها سوزن در بدن‌مان باعث شد فلج شویم. حالا هم روی صندلی چرخدار نشستیم.

پس از این شکایت، کارآگاهان علیرضا - ۳۷ ساله - را دستگیر و از خانه‌اش مقدار زیادی کپسول‌های پر شده از خاکستر، تجهیزات تقلبی پزشکی و داروهای دست‌ساز تقلبی کشف کردند. وی در بازجویی‌ها اظهار داشت بی‌سواد بوده و با سوءاستفاده از ناآگاهی مردم، طبابت می‌کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان دیگه پزشکای تحصیل کرده مردمو ناقص میکنن یابه کشتن میدن ،این که دیگه قلابی بوده

    • بدون نام

      من موندم اون دوستشون که این احمق و معرفی کرده،روی چه حسابی بوده.

    • لورا

      یک خانم به اصطلاح پزشک ایرانی که خیلی هم برای خودش در روزنامه ها تبلیغات میکرد در تورونتو به دلیل عدم تجربه کافی در عمل جراحیه زیبایی باعث فوت زن جوان سی و هفت ساله شد که متعاقباً کلینیک درمانیه او توسط دولت بسته و گواهینامه او لغو گردید، معلوم نبود چه کسی اون لایسنس رو برای این خانم تهیه و تحویل داده بود انجمن پزشکان در مقابل شکایت بازماندگان نامه ای به دادگاه ارائه کرد که دیگر هیچوقت این خانم اجازه ادامه به کار نخواهد داشت(طبق قانون اگر لایسنس شخصی توسط دولت کنسل شود بعد از گذشت پنج تا ده سال اون شخص میتونه دوباره تقاضای لایسنس کنه اما شکایت‌ها در مورد این خانم، ب، ی ،طوری بود که دیگر نمیتواند هرگز چنین لایسنسی رو دریافت کند)

    • لورا

      یک جوان ایرانی با جعل کردن مدارک پزشکیه شوهر خواهرش برای خدمت سربازی رفته بود وی تا یک ماه قبل از اتمام دوره سربازی با درجه بالا و برخورداری از حقوق، مزایا و مرخصیه خیلی زیاد خدمت کرد اما یک ماه مونده به ترخیصی گرفتار شد و دولت متوجه جعل بودن مدارکش شد ناگفته نماند وی در مدت دوران خدمتش هیچگونه مشکلی برای بیماران ایجاد نکرده و هیچ شاکی ای نداشت و تمام بیماران را به خوبی مداوا میکرده اما برخورد اجتماعیه این شخص سوظن اطرافیان را برانگیخت تا اینکه گرفتار شد (یک پزشک به هنگام صحبت و برخورد با دیگران از کلمات رکیک و شرم آور استفاده نمیکند)

    • رسول

      ای خدا لعنتش کنه که با جون ادما اینجوری بازی میکنن

    • میرزا

      با سلام و خسته نباشید بنده موندم از اینکه این همه تبلیغ و آگهی در مورد افرادی که صلاحیت کاری یا شغلی را ندارند از صداسیما مطبوعات و جراید پخش میشود ولی متاسفانه برخی از هم وطنان عزیز بدون هیچ گونه تحقیق و اطلاعی خصوصا در مورد پزشکی باز به توصیه یک نفر از فامیل آشنا جان خود یا یکی از اعضای خانواده را به راحتی به خطر می‌اندازند از طرفی احتمالاً با اینگونه افراد کلاهبردار که خود را به هر لباسی ملبس مینمایند تا به مال و اموال باد آورده برسند همچین محکم برخورد نمیشود تا دیگر افراد که تفکر پول درآوردن آن هم از را پزشکی که بسیار بسیار خطر ناک است درس عبرت شود و به خود هرگز حتی فکر کردنش را به خود اجازه ندهند درنتیجه با دو گروه یکی آگاهی مردم و اطلاع رسانی بیشتر و برخورد قاطع با کلاهبرداری خصوصاً پزشک قلابی در الویت قرار گیرد تا کمتر شاهد در این زمینه باشیم ناگفته نماند که فقر هم مزید بر علت است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج