۳۲۹۷۴۸
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

توصیه هاشمی به سرافراز چه بود؟

رضا سلیمانی مسئول روابط عمومی مجمع تشخیص مصلخت در روزنامه شرق نوشت: به خاطر دارم اولین جلسه‌ای که آقای دکتر سرافراز پس از انتصاب به عنوان رئیس سازمان صداوسیما در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرده بود، بعد از جلسه، دیدار کوتاهی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی داشت.

رضا سلیمانی مسئول روابط عمومی مجمع تشخیص مصلخت در روزنامه شرق نوشت: به خاطر دارم اولین جلسه‌ای که آقای دکتر سرافراز پس از انتصاب به عنوان رئیس سازمان صداوسیما در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرده بود، بعد از جلسه، دیدار کوتاهی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی داشت.

از نزدیک شاهد بودم که رئیس مجمع در آن دیدار، پس از تبریک، توصیه و نصیحتی دلسوزانه داشتند که آقای سرافراز، «سعی کنید فضای بسته صداوسیما را کمی باز کنید و بگذارید صدای قاطبه مردم از این رسانه به عنوان رسانه ملی شنیده شود». اگرچه آقای سرافراز در آن دیدار با تأیید سخنان آیت‌الله قول داد که برنامه‌‌هایی برای تحقق این توصیه و نصایح ایشان دارد؛ ولی در روند کار متأسفانه در عمل شاهد رویه‌ای بودیم که به بسته‌ترشدن فضای رسانه ملی منجر شد.

واقعیت ‌انکارناپذیر این است که صداوسیمای امروز ما به شکل روزافزونی، مخاطبان خود را از دست داده است و به جای درمان این معضل اجتماعی- فرهنگی به روال خود ادامه می‌دهد و حتی پس از دو انتخابات سال‌های ٩٢ و ٩٤ نتوانسته روال خود را تغییر دهد. د

رد امروز سازمان صداوسیما، قهر مردم با آن است که نه‌تنها طریق آشتی نمی‌پیماید که خود بر آتش انتقادات مردم از خویش می‌دمد. به مناسبت دهه فجر که هنوز نسل اول انقلاب زنده هستند، برنامه می‌سازد؛ ولی گلوگاه‌ها و گردنه‌ها را در نظر نمی‌گیرد. به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه می‌سازد؛ ولی از قبل به تهیه‌کنندگان می‌گوید باید مواردی از تاریخ دفاع مقدس و شخصیت‌های بارز آن را در نظر نگیرند؛ درحالی‌که هنوز جانبازان، آزادگان و رزمندگان در جامعه حضور دارند و اسناد انکارناپذیر تاریخ دفاع مقدس وجود دارد، به‌گونه‌ای عمل می‌کند که انگار شخصیتی به نام «هاشمی‌رفسنجانی» در جنگ وجود خارجی نداشته است؛ درحالی‌که از حکم فرماندهی امام(ره) برای ایشان، حتی دانش‌آموزان دبستانی نیز خبر دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاله رسانه واقعا ملی بشه

    • بدون نام

      یعنی بایدخبردیدارخانم هاشمی باسران بهاییت رامنتشرنمی کرد؟ویا..........

    • آشنا

      رسانه میلی که با سختی ومشکل ملی می شود سرفراز دومینوی قهر از رسانه را دوبرابر کرد

    • رامیانی

      چقدر خوب است که صدا و سیما کمی از آمریکا و اسرائیل تعریف و تمجید کند تا برجام اوضاعش بهتر شود!!! بیچاره چپی ها دق کردند، چرا همش ضد آمریکا حرف می زنند، یک کمی شلش کنید، یک کمی چاپلوسی کنید، از آقای روحانی و رونق اقتصادی بگویید، ایهمه رفاه و وضع خوب را چرا نمی بینید؟!!! خوب ببینید و زود بگویید، معطل نکنید!!!

    • محمود

      رسانه ملی حتی در انعکاس سخنان مقام معظم رهبری موفق نبوده.مثلا یک سخنرانی ایشان که به نوعی به معلمین مربوط بود به چند قسمت تقسیم کردند و سپس هر بخش را در یکی از شبکه ها منتشر میکردند که هم به زعم خود گفتار ایشان را منعکس کرده باشند و هم مخاطب را بطور گزینشی انتخاب کنند.

    • منوچ

      شدا و شیما

    • هامون

      دوستان خوب ؛
      اولا اینکه اوضاع صدا وسیما خوب نیست حرف گزافی است
      در ثانی تولیدات فاخر وعرضه آن به مخاطب منوط به یک هیئت رسیدگی در سازمان می باشد که متاسفانه بازخوردی از این هیئت ، در صورت احتمال وجودش ندیده ایم
      ثالثا آقای سرافراز یا هرکس دیگر باید سعی شان براین باشد که رسانه واقعا ملی شود نه در دست عده ایی مثلا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج