جاباما
۳۲۹۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی استقلال با مظلومی ناکام ماند

مظلومی پس از مصدومیت چشمی نتوانست جانشین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال استقلال تهران در پانزدهمین دوره لیگ بر‌تر در جایگاه سوم جدول ایستاد. جایگاهی که به مذاق هواداران خوش نیامد و مهم‌ترین دلیل این مسئله صدرنشینی این تیم در بسیاری از هفته‌های لیگ بر‌تر بود. استقلالی‌ها فصل را مقتدرانه آغاز کردند و توانستند اختلاف امتیازی بالایی را با دیگر تیم‌ها آغاز کنند، اما به یکباره دچار افت شدند و دو شکست تلخ مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی شانس آنها را برای قهرمانی در لیگ کاهش داد.

یکی از بازیکنانی که نبودنش در ترکیب استقلال باعث افت این تیم شد روزبه چشمی است، این بازیکن تا پیش از مصدومیتش عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت و زمانی که به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال خارج شد این تیم در مسیر افت قرار گرفت. هر چند این مسئله نمی‌تواند توجیه قابل قبولی برای عدم قهرمانی استقلال باشد. چرا که مظلومی پس از مصدومیت چشمی نتوانست جانشین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند.

در کنار این مسائل مظلومی بوسطه خریدهای اشتباهش مورد هجمه منتقدین قرار گرفت. پروپجیچ، مومنی و مجیدی بازیکنانی بودند که با نظر مظلومی به استقلال پیوستند، اما هیچگاه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در آستانه دیدار حساس استقلال مقابل ذوب‌آهن در فینال جام حذفی، مظلومی از سوی هیئت مدیره استقلال و همچنین هواداران این تیم به شدت تحت فشار است، تا جایی که شنیده می‌شود حتی در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی، مظلومی شانسی برای هدایت استقلال در فصل بعد نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج