جاباما
۳۲۹۸۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرتتا کفش‌هایش را آویزان کرد

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و بازنشسته شد.

خبرگزاری تسنیم: میکل آرتتا یک روز پس از انجام آخرین بازی‌اش برای آرسنال در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس اعلام کرد به این نتیجه رسیده است که باید کفش‌هایش را آویزان کند، چرا که دیگر توان بازی در سطح اول فوتبال اروپا را ندارد.

آرتتای ۳۴ ساله که پنج سال برای آرسنال بازی کرد و قراردادش تابستان امسال به پایان می‌رسد، پس از بازی‌اش برابر استون‌ویلا که اولین بازی او از ماه ژانویه در فصل پر از مصدومیت بود (البته او در زمان آمادگی‌اش هم اغلب نیمکت‌نشین بود)، به نشریه گاردین گفت: دست از بازی کشیدن سخت است، اما من می‌خواهم بروم. می‌خواستم تصمیمم را بگیرم و در چند ماه اخیر به این موضوع فکر کردم که به اندازه کافی خوب نبودم که نماینده‌ای شایسته برای آرسنال در زمین بازی باشیم. باید این واقعیت را پذیرفت. مدت زیادی است که دارم فوتبال بازی می‌کنم و چون قصد ندارم که در حق کسی خیانت کنم، به این نتیجه رسیده‌ام که وقتش شده بروم.

آرتتا ادامه داد: باید با خودتان صادق باشید. به‌همین دلیل من از ونگر ناراحت نیستم. من باید از خودم ناراحت باشم. به‌نظر من شما برای بازی در آرسنال باید در پست خودتان بهترین باشید و زمانی که اُفت کنید، دیگر باید از اینجا بروید. فکر می‌کنم که من شاید بیشتر از چیزی که می‌بایست هم در آرسنال بوده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج