۳۲۹۹۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

غایبان جشن شهرزاد...

در جشن باشکوه پایان فصل نخست «شهرزاد»، هر چند ستاره های بسیاری حضور داشتند اما فهرست غایبان این جشن هم قابل توجه بود.

مجله سینما: در جشن باشکوه پایان فصل نخست «شهرزاد»، هر چند ستاره های بسیاری حضور داشتند اما فهرست غایبان این جشن هم قابل توجه بود.

نغمه ثمینی؛ راوی غایب

از اصلی ترین غایبان جشن «شهرزاد» می توان به نغمه ثمینی اشاره کرد. فیلمنامه نویس چیره دستی که همراهی اش با حسن فتحی در خلق جهان داستانی «شهرزاد» تاثیری غیرقابل کتمان داشته و شاید به همین دلیل هم زمانی که فتحی خواست دلنوشته اش را در این مراسم بخواند، اشاره ای به نام او کرد و یادآور شد به دلیل کسالت امکان حضور در این جشن را پیدا نکرده است.

غایبان جشن شهرزاد...

قدرت قلم ثمینی و مهم تر از آن توانمندی اش در دیالوگ نویسی تاثیری پیش برده در روایت «شهرزاد» داشته و به همین دلیل می توان ثمینی را در کنار حسن فتحی یکی از استوانه های اصلی شکل گیری «داستان شهرزاد» دانست. ثمینی پیش تر درباره جزییات همکاری با فتحی با رسانه ها مصاحبه کرده بود و این روزها درگیر نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال است.

ابوالفضل پورعرب؛ قهر ستاره

از همان قسمت های نخست پخش سریال «شهرزاد» یکی از شگفتی ها برای مخاطبان این مجموعه کیفیت حضور ابوالفضل پورعرب در داستان بود. ستاره سال های نه چندان دور سینمای ایران که در بازه زمانی چند ساله ای به دلیل بیماری به شدت از فضای بازیگری و حضور مقابل دوربین فیلم و سریال فاصله گرفته بود و حالا و در بازگشتی مجدد به میدان، حضور مرموز و کاراکتری عجیب را برگزیده بود.

غایبان جشن شهرزاد...

حشمت، کاراکتری حاشیه ای اما تعیین کننده در روند داستان بود که برخلاف انتظار مخاطبان خیلی زود از داستان جدا شد و جایش را به برادرش با بازی پرویز فلاحی پور داد. همین ترک ناگهانی هم شائبه اختلاف و قهر او با گروه تولید را در محافل رسانه ای به وجود آورد؛ آیا باید غیبت پورعرب در جشن «شهرزاد را مهر تاییدی بر شایعات دانست؟

ساقی زینتی: مصائب افشاگری

غایبان جشن شهرزاد...

در جشن پایانی فصل نخست «شهرزاد» تمام عوامل و بازیگران در هر سطح و با هر کمیت حضوری از قلم نیفتاده بودند و شاید به همین دلیل جای خالی بازیگر نقش «ململ» در میان تقدیر شدگان به چشم می آمد. ساقی زینتی که همین چند هفته پیش به واسطه افشای پایان بندی داستان سریال، نامش در رسانه ها تکرار می شد و مصاحبه اش گلایه های صریح تیم تولید سریال و به خصوص شخص تهیه کننده را به همراه داشت، حالا در جشن سریال غایب است و دور از ذهن نیست که حاشیه های همان افشاگری بی وقت دامن گیر او شده باشد! به خصوص که تهیه کننده «شهرزاد» صراحتا اقدام او در لو دادن داستان را غیر حرفه ای توصیف کرده و آن را بی تاثیر در ادامه فعالیت حرفه ای این بازیگر ندانسته بود.

مشغله حین جشن

در مرور «چهره ها» حتما نام هایی مانند جمشید هاشم پور، پرویز فلاحی و حمیدرضا آذرنگ هم از نام های مهم غایب در جشن «شهرزاد» بوده اند. چهره هایی که احتمال می رود به دلیل مشغله هایی که داشته اند فرصت حضور در جشن را پیدا نکرده اند.

غایبان جشن شهرزاد...

در این میان هاشم پور از ستاره هایی بود که بعد از سال ها، حضوری متفاوت در یک اثر تصویری را تجربه کرد و بسیاری از علاقه مندان خود را با سریال همراه کرد و به همین دلیل جای خالی اش در جشن به چشم می آمد. پرویز فلاحی پور اما به دلیل حضور در یک نمایش و اجرای هم زمان آن با تایم برگزاری جشن شهرزادی ها نتوانست خود را به این گردهمایی برساند. درباره بازیگران دیگری همچون آذرنگ، مینا وحید، گلاره عباسی و مونا احمدی هم گویا مشغله اصلی ترین دلیل غیبت شان در جشن بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج