۳۳۰۰۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نجات بیماران با کمک پهپاد

شرکت آمریکایی زیپ‌لاین(Zipline) با همکاری دولت رواندا به منظور رفع محدودیت در انتقال خون و فراورده‌های اورژانسی در برخی مناطق دورافتاده، اولین نمونه از پهپاد‌های انتقال خون و دارو را تولید کرد.

ایسنا: شرکت آمریکایی زیپ‌لاین(Zipline) با همکاری دولت رواندا به منظور رفع محدودیت در انتقال خون و فراورده‌های اورژانسی در برخی مناطق دورافتاده، اولین نمونه از پهپاد‌های انتقال خون و دارو را تولید کرد.

نجات بیماران با کمک پهپاد

توجه به اینکه همیشه محدودیت، نوآوری را به همراه دارد و این محدودیت در بخش پزشکی و خدمات درمانی غیرقابل گذشت است، بنابراین برای انتقال دارو و فراورده‌های دارویی به مناطق دور افتاده و فاقد محورهای مواصلاتی، انتخاب سامانه خودکار انتقال خون و فراورده‌های خونی با شبکه پهپاد‌های هوشمند بهترین گزینه است.

سخنگوی شرکت Zipline در مورد برخی از ویژگی‌های پهپاد‌های خون‌رسان عنوان کرد: پهپاد‌های در نظر گرفته شده برای ماموریت انتقال خون از نوع بال ثابت و با سرعت حداکثر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت هستند که با استفاده از سامانه لانچر از بیمارستان‌های مرکزی، خون و فراورده‌های خونی را به بخش‌های حاشیه شهر و مناطق دور از دسترس منتقل می‌کنند.

نجات بیماران با کمک پهپاد

با استفاده از این سامانه پزشکان و مراکز درمانی می‌توانند با ارسال پیامک به مرکز پخش فراورده‌های خونی محموله مورد نیاز خود را سفارش دهند. سپس تیم کارشناسان مستقر در بیمارستان مرکزی با اتصال محموله به پهپاد و ثبت نقشه مقصد، عملیات پرواز خودکار پهپاد به صورت رفت و برگشت را آغاز می‌کنند.

هدف نهایی شرکت Zipline انتقال تمامی محموله‌های اورژانسی در بازه زمانی بین ۱۵ تا ۳۵ دقیقه به بیمارستانهای تحت پوشش است. این سرویس قرار است برای انتقال خون و محصولات خونی به ۲۰ بیمارستان دورافتاده رواندا در ماههای آینده مورد استفاده قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج