۳۳۰۰۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداداد: دیدید چطور پاس را نابود کردند؟

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می کنم که سیاه جامگان توانست در هفته آخر با شکست ملوان در لیگ برتر بماند؛ من از این که تیم مورد علاقه ام در لیگ برتر ماند خوشحالم.

کاپ: خداداد عزیزی درباره سقوط پاس همدان، تیمی که روزی در آن کاپیتانی می کرد و همچنین قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر، انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم و همچنین بقای سیاه جامگان در لیگ، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

*در این چند روز اتفاقات بد و خوبی برای شما رخ داد. اول از اتفاق بد شروع می کنیم و آن سقوط پاس همدان به دست دوم است. تیمی که شما و خیلی از ستاره های فوتبال ما در آن تیم بازی می کردید و خوش می درخشیدید.

اتفاق دردناکی است و نمی دانم باید چه بگویم و به چه کسی شکایت و گله کنم. متاسفم که از این اتفاقات در فوتبال ما رخ می دهد. همه این مشکلات از جایی شروع شد که پاس را از تهران به شهر دیگری منتقل کردند. اصلا چطور می شود که تیمی با این قدمت و افتخار به چنین حال و روزی بیفتد و آن را از این شهر به آن شهر ببرند. زحمت های پیشکسوتان و عاشقان فوتبال در سالیان سال را با این کارشان به هدر دادند و نادیده گرفتند. می گویند فوتبال برای تماشاگران است. اما دیدید که چگونه پاس را نابود کردند. فکر کنید این اتفاق برای نفت آبادان هم بیفتد و حالا که به لیگ برتر آمدند بگویند به جای شما یک تیم دیگر در این رقابت ها حاضر خواهد شد. پس حق آن هواداری که در گرما آمده و تیمش را تشویق کرده چیست؟

*شنیده می شود این اتفاق ممکن است برای نفت هم رخ بدهد.

نفت قدمت پاس را ندارد اما باز هم در نفس کار تغییری به وجود نمی آید. امیدوارم که اینطور نشود. وگرنه باید شاهد نابودی یک باشگاه قدیمی دیگر باشیم.

*برسیم به اتفاق خوب. تیم مورد علاقه تان، سیاه جامگان هم در لیگ برتر ماندنی شد.

خدا را شکر می کنم که سیاه جامگان توانست در هفته آخر با شکست ملوان در لیگ برتر بماند. انشاالله که خیر باشد. من از این که تیم مورد علاقه ام در لیگ برتر ماند خوشحالم. همان طور که می دانید من جزو هیات موسسان سیاه جامگان بودم ولی نباید گول این اتفاق را خورد. ممکن است فصل بعد دیگر شانس و اقبال به تیم رو نکند. باید مسئولین به فکر باشند. فوتبال مشهد با مشکلات مالی زیادی رو به رو است و باید به آن رسیدگی شود.

*از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر بگویید.

به عبدالله ویسی و شاگردان کم نام ونشانش تبریک می گویم. آنها مستحق بهترین ها هستند. عبدالله ویسی مربی بسیار خوب و بادانشی است. هیچ کس فکر نمی کرد آنها بتوانند تا انتهای فصل جزو بالانشینان باقی بمانند و در نهایت قهرمان شوند. خیلی ها تصورشان بر این بود که استقلال خوزستان سقوط خواهد کرد. اما در نهایت دیدید که چه کار بزرگی انجام دادند.

*اتفاقا دیشب در برنامه نود عبدالله ویسی گفت که از شما مشاوره گرفته است...

عبدالله ویسی به من لطف دارد. من کار خاصی انجام ندادم. ما با هم، هم تیمی بودیم و الان خیلی خوشحالم که او به این درجه از مربیگری رسیده است که می تواند با تیمی کم نام و نشان قهرمان لیگ شود. انشاالله که در ادامه راه هم موفق باشد و هرجا که می رود با سربلندی کارش پیش برود.

*در آخر از انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم در نظرسنجی برنامه نود صحبت کنید و اینکه به نظر شما کدام بازیکن می توانست به این عنوان نائل شود.

باید به نظر مردم احترام گذاشت. مهدی طارمی در این فصل آقای گل شد و احتمالا به خاطر همین مردم او را انتخاب کردند. او بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس بود و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت. امیدوارم با انتخاب های درست پیشرفت روزافزون داشته باشد. من هم مثل مردم فکر می کنم مهدی طارمی بهترین بازیکن لیگ امسال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج