جاباما
۳۳۰۰۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین استقلال

حنیف عمران زاده جریمه شد

امیر مهدی‌زاده مرد طلایی ایران در مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۲ و مسابقات اینچئون در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

آبی‌پوشان که خود را برای دیدار فنیال جام حذفی آماده می‌کنند در غیاب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، آرش برهانی، محسن کریمی و مگویان برنامه‌های آماده سازی خود را در قالب کارهای تاکتیکی پیگیری کردند.

* عادل شیحی بازیکن مراکشی که بعد از دربی در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود، امروز به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمد و تنها به دویدن به دور زمین پرداخت.

* دکتر نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در محل تمرین حاضر شد و با لباس ورزشی با شیحی و پروپیچ تمرینات اختصاصی انجام داد.

* امیر مهدی‌زاده مرد طلایی ایران در مسابقات جهانی کاراته در پاریس در سال ۲۰۱۲ و دارنده مدال نقره مسابقات جهانی آلمان و همچنین دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ در ژاپن و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی اینچئون امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و تنها از گوشه‌ای از زمین کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها را تماشا کرد. جالب اینجا بود که قهرمان جوان کاراته ایران توسط استقلالی‌ها شناسایی نشد و او در گوشه‌ای از زمین در مورد اینکه آیا استقلال بازیکنی جذب کرده است، از اطرافیانش سوال می‌پرسید.

* با توجه به برگزاری تمرینات بدنسازی در نوبت صبح استقلالی‌ها امروز کارهای تاکتیکی انجام دادند. در بخش اول بازیکنان زیرنظر قربانعلی‌پور بدن‌های خود را با توپ گرم کرده و در آیتم بعد استقلالی‌ها زیرنظر مجید صالح کار تاکتیکی کردند. در همان ابتدای تمرین حنیف عمران‌زاده که باید یک ضرب توپ می‌زد، توسط سرمربی استقلال جریمه شد و او مجبور شد شنا برود.

* در غیاب نصرالله عبداللهی، منصور پورحیدری روی نیمکت نشسته بود و کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشا می‌کرد.

* حسین ترابپور در غیاب مهدی رحمتی با وحید طالب‌لو تمرین کرد.

* اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی امروز پیرامون جریمه مهدی رحمتی توسط کمیته انضباطی که البته در جام حذفی قابل اجرا نیست صحبت می‌کردند.

* شایعه حضور خلعتبری در استقلال باعث شد تا برخی از تماشاگران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شوند چه کسی خلعتبری را می‌خواهد؟ او سنش بالاست و سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد.

* در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال فرزاد مجیدی برای دقایقی با مظلومی صحبت کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا در یک نوبت تمرین خواهد کرد و آبی‌پوشان قرار است روز جمعه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج