۳۳۰۰۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز نخستین جشنواره مد و لباس در شیراز

نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی - ایرانی استان فارس و سی‌ودومین جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی - هنری به میزبانی شیراز آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی - ایرانی استان فارس و سی‌ودومین جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی - هنری به میزبانی شیراز آغاز شد.

نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس که با همراهی کارگروه سامان‌دهی مد و لباس کشور و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،‌ در راستای الگوسازی پوشش مناسب و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و ضرورت گسترش الگوهای پوشش اسلامی ایرانی، فرهنگ‌سازی برای استفاده از لباس‌های متناسب با فرهنگ بومی، معرفی سنت، آداب و پوشش مردم، کشف و شناسایی استعدادهای نو در حوزه طراحی در دو بخش اصلی طراحی و علمی برگزار شده است.

بخش طراحی شامل دو گروه رقابتی و نمایشی است که بهره‌گیری از طراحی و برش با الهام از دوره‌های تاریخی ایرانی و خلاقیت و نوآوری، بهره‌برداری درست از اصول طراحی، شناخت و استفاده درست از رنگ، تناسب تزیینات با پارچه و طرح لباس، تناسب جنسیت پارچه با طرح لباس، کیفیت برش و دوخت، به کارگیری الگوهای ایرانی - اسلامی و امکان تولید صنعتی را دربر می‌گیرد.

همچنین بخش علمی این جشنواره شامل برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ارائه مقالات و پایان‌نامه‌های تخصصی است.

حمید قبادی - دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور - نیز در نشست طراحان و فعالان مد و لباس استان فارس با همراهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر نظارت و ارزشیابی و امور استان‌های این کارگروه شرکت می‌کند.

نخستین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان فارس و سی‌ودومین جشنواره مد و لباس کشور از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی - هنری شیراز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقمندان به این حوزه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج