جاباما
۳۳۰۱۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال در رسانه‌ها مربی انتخاب می‌کند؟

مصاحبه‌های مقداد نجف‌نژاد، رییس هیات مدیره استقلال در روزهایی که برای استقلال «روزهای تصمیم» است، عجیب به نظر می‌رسد.

بانک ورزش: مصاحبه‌های مقداد نجف‌نژاد، رییس هیات مدیره استقلال در روزهایی که برای استقلال «روزهای تصمیم» است، عجیب به نظر می‌رسد. او رییس هیات مدیره استقلال است و می‌تواند به جای آنکه در رسانه‌ها اعلام نظر کند، در جلسات هیات مدیره یا در کمیته چهار نفره‌ای که عضوش شده، نظراتش را بیان کند. رفتار حرفه‌ای حکم می‌کند که رییس هیات مدیره به جای مصاحبه‌های پی‌درپی که انتخاب مربی برای استقلال را وارد اظهارنظرهای رسانه‌ای می‌کند، در هیات مدیره و با همفکری با ارکان باشگاه تصمیم بگیرد.

این چند دستگی در استقلال اتفاق خوبی نیست. وقتی نجف‌نژاد در رسانه‌ها اعلام می‌کند که گزینه‌اش منصوریان است، در واقع سایر اعضای هیات مدیره یا کمیته چهار نفره را وارد این جدل می‌کند که انگار آنها مخالف منصوریان هستند. ساده‌ترین عاقبت این رفتار این است که در آینده نزدیک اگر همین منصوریان سرمربی استقلال شد، همواره دچار این سوء تفاهم خواهد بود که اکثریت اعضای هیات مدیره مخالفش هستند. شاید نگاه سایر اعضای هیات مدیره این باشد که استقلال می‌تواند سرمربی خارجی بهتری داشته باشد و در صورتی که شرایط مالی باشگاه اجازه نداد که مربی خوب و کارآمد خارجی جذب کنند، آنگاه به گزینه‌هایی مثل مجیدی یا منصوریان فکر کنند.

نجف‌نژاد اما با مصاحبه‌هایش کار را سخت می‌کند. او اعلام نظر رسمی می‌کند تا از حمایت و جو تماشاگران استقلال که شاید طیفی از آنها به منصوریان تمایل داشته باشند، بهره بجوید. آیا این رفتار حرفه‌ای است؟ مصاحبه نجف‌نژاد و اظهارنظرهایش درباره مظلومی و منصوریان را بخوانیم.

مقداد نجف‌نژاد درباره اینکه در نقل و قولی اعلام کرده که چه استقلال قهرمان جام حذفی بشود و چه نشود باید مظلومی از این باشگاه برود، گفت: «من این حرف را نزدم. گفتم نظر من تغییر سرمربی بود که در جلسه هفته گذشته هیات مدیره رای نیاورد. من هرگز این حرف را نزدم و حالا دیگر چنین نظری ندارم. همه ما از آقای مظلومی حمایت می‌کنیم تا ان‌شاءا... بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم. بعد از آن می‌توانیم بنشینیم و در مورد سرمربی فصل آینده استقلال صحبت کنیم. فعلا باید به بازیکنان برای جام حذفی روحیه بدهیم و آرامش تیم را حفظ کنیم.»

رییس هیات مدیره استقلال در مورد اینکه بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال روز شنبه جلسه‌ای با علیرضا منصوریان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده هم گفت: «آقای افشارزاده کار بدی نکرده است. به هرحال هر عضو هیات مدیره استقلال می‌تواند چند گزینه داشته باشد و به نظر من کار آقای افشارزاده اصلا بد نبوده است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربیگری منصوریان در استقلال موافق است یا نه هم گفت: «صد در صد با سرمربیگری منصوریان موافق هستم. او استقلالی است و دانش مربیگری به روزی دارد. چه کسی بهتر از منصوریان می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند؟ من فکر می‌کنم ما باید از این موضوع حمایت کنیم.»

اینهاست که دردسرهای رسانه‌ای برای استقلال می‌سازد و کار تصمیم‌گیری را سخت می‌کند. نجف‌نژاد اگر نگاه‌ها و ایده‌هایش برای انتخاب سرمربی را در کمیته چهارنفره مطرح کند، آیا تصمیم حرفه‌ای‌تری نگرفته است؟ استقلال نباید روی خروجی خبرگزاری‌ها مربی انتخاب کند. انتخاب مربی پروژه کلیدی و سرنوشت‌سازی است که باید به دست اهل فن و مردان صاحب ایده در استقلال انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      واقعادلیل ‏ حمایت اعضای هیات مدیره ازمظلومی رانمیدانم،معطل نکنین وسریعترمنصوریان رو انتخاب کنین،همه بازیکنای خوب روتیم رقیب درو کرده و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج