۳۳۰۱۵۷
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

اعتراض شدید به سانسور تصویر رئیس دولت اصلاحات در تلویزیون

نماينده آبادان در ادامه سخنانش از ممنوع التصويري سيدمحمد خاتمي هم انتقاد کرد و گفت: اين چه اوضاعي است که خبرنگار اگر بخواهد همين حرف مرا روايت کن مي نويسد "دهدشتي درباره رئيس دولت اصلاحات گفت". چگونه صداوسيما عکس رئيس جمهور رژيم صهيونيستي را پخش مي‌کند اما عکس رئيس دولت سابق خودمان را نه؟

خبرآنلاین: حسین دهدشتی به نطق‌های روز گذشته اعضای جبهه پایداری را که از تریبون مجلس علیه رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت سخن گفتند، واکنش نشان داد.

نماينده آبادان که اخيرا در دور دوم انتخابات مجلس دهم از ورود به اين مجلس بازماند، با ابراز تاسف از آنچه که ديروز عليه دو چهره بزرگ نظام از تريبون مجلس بيان شده، گفت: چطور درباره دو تن از کساني که در انتخابات اخير بيشترين راي را کسب کردند، اينگونه از تريبون مجلس قضاوت شد؟

او در ادامه سخنانش از ممنوع التصويري سيدمحمد خاتمي هم انتقاد کرد و گفت: اين چه اوضاعي است که خبرنگار اگر بخواهد همين حرف مرا روايت کن مي نويسد "دهدشتي درباره رئيس دولت اصلاحات گفت". چگونه صداوسيما عکس رئيس جمهور رژيم صهيونيستي را پخش مي‌کند اما عکس رئيس دولت سابق خودمان را نه؟

دهدشتي در ادامه نطقش خطاب به حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي، گفت: شما بر خلاف آموزه‌هاي ديني ترحمي به خانواده فوتباليست مرحوم نکرديد و درباره او آنگونه سخن گفتيد. اما درباره محکوميت حمله کنندگان به عربستان گفتيد که چند نفر بازداشت شدند. آيا مي‌توان اميدوار بود که روزي نام آنها را هم بگوييد؟ چرا از محکومان حمله به علي مطهري چيزي نمي‌گوييد؟

وي افزود: چرا در قوه قضاييه اگر با برخي خاطيان از اين دست يا برخورد نمي شود، يا اگر هم مي‌شود هم مسکوت و بي سروصداست؟ چطور جلسه دادگاه زنجاني هر روز برگزار مي شود اما دادگاه مرتضوي چندماه يک بار برگزار مي شود؟ براي آخرين بار از اين تريبون مي گويم که تخلفات مرتضوي در مجلس اثبات شده و هزاران ساعت وقت در جلسات کميته تحقيق و تفحص صرف شده است. کارشناسان ما معلوم نيست از سوي چه نهادي تعقيب مي شدند و حتي در انتخابات اخير مجلس تهديد شدند اما هنوز قوه قضاييه به نتيجه اين تفحص توجهي نکرده است. حال آنکه طبق قانون، قوه قضاييه سه ماه فرصت برخورد داشته اما آيا مبتني با عدل کيفري اين موضوع را بررسي کرده؟

نماينده آبادان ادامه داد: چرا پرونده احمدي نژاد بررسي نمي شود تا هوس صدرات دوباره با وعده هاي دروغ و هدر دادن بيت المال به سرشان نزند؟

او با تاکيد بر اينکه مجلس بايد در بعد نظارت پويا ر باشد، ادامه داد: متاسفانه برخي ابزارهاي نظارتي مجلس مثل تحقيق و تفحص، کم اثر شده است. ورود مجلس به به پرونده زنجاني ورود خوبي بود که خوشبختانه در دستگاه قضا پيگيري شد اما در مورد مرتضوي قوه قضاييه بسيار کند است.

دهدشتي در پايان نطقش خطاب به مردم حوزه انتخابيه گفت: به واسطه کوتاهي و غفلت‌هاي احتمالي از مردم آبادان و خوزستان و مقام معظم رهبري عذرخواهي مي‎کنم. اميدوارم مجلس آينده به دور از جناح بندي‌ها در برخورد با مفاسد اقتصادي عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم...

    • یک نفر

      جانا سخن از زبان ما میگویی....


      بعدشم نه بابا نطق آتشین مختص قبل از انتخابات هم نبوده!!
      خیلی عالی

    • بدون نام

      آخه نتانیاهودشمن خارجیه ،دشمن داخلی بسیارمخرب ترازدشمن خارجیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست گفتی.ولی در تشخیص دشمن داخلی دقت باید کرد.کسی که میلیاردها دلار سرمایه و اموال مردم را با سومدیریت و ندانم کاری به باد داد و کشور را تا ورطه نابودی پیش برد دشمن داخلی مردم است نه کسی که حتی یک پرونده سیاه در زمان ریاستش وجود نداشت و اقتصاد پویا و نشاط مردم و ارتقا وجهه بین المللی کشور تنها گوشه ای از خدمات وی به مردم و کشور یوده.

    • بدون نام

      ای من به فدای انکه دلش بازبانش یکی است ....

    • بدون نام

      درود به شرفت.

    • اسماعیلی

      دشمن خارجی تابلو دشمنی در دست دارد ولی دشمن داخلی نقاب اسلام بر چهره دارد و خودرا مومن نشان میدهد

      پاسخ ها

      • علیرضا

        lمثال شما دلواپسان

      • بدون نام

        دقیقا مثل رییس دولت پاک دستان که هنوز پرونده اش و اطرافیانش مفتوح است.

    • فاطمه

      چی بگم واللا.....

    • ایرانی

      بایدگفت قضاوت هرکس نسبت به مسائل ازدید جناحی است نه واقعیت .بایستی به حقیقت پیوست نه جناح دوستان

    • احسان

      دم مردم آبادان گرم که چنین نماینده ای را به مجلس فرستادند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاید سخنانش را با آب طلا نوشته و قاب کنند و در مجلس بزنند.

    • azad

      آفرین بر جسارت و شهامت جناب آقا دردشتی.

    • حمید

      به قول یکی از بزرگان ابروی مومن احترامش از خونه خدا واجبتره.در مورده مومن بودن یا نبودنم هم خدا فقط عالمه و تقوا در باطن اشخاص رو فقط اوست که میدونه.

    • مریم

      صدا و سیما کجای برنامه اش درست که این مورد درست باشه

    • امیر طهماسبی

      دم مردم آبادان گرم. مردمی خون گرم و شجاع. ولی حیف که واسه مجلس دهم این آقا رو دوباره انتخاب نکردن. وجود انسان های شجاع و صادق در مجلس واقعا لازمه.

    • حسنعلی ابراهیمی سعید

      جای تعجب هست که در سیما ی ایران، تصاویر بروز مسؤلین رژیم اشغالکر قدس ویا دشمنان قسم خورده اسلام را نشان می دهند اما کسی که 8سال برای این کشور ریاست جمهوری کرده نشان داده نمیشه
      اگر خلاف کرده دادگاهی کنند
      اگر خلافی نداره که دیگه این موارد برای چی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج