۳۳۰۱۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

باید زودتر از این برای پاس عزاداری می‌کردیم

سقوط پاس همدان به لیگ دو داغ دل پاسی‌ها را تازه کرده و اکثر آنها روز گذشته یک بار دیگر از تصمیم انتقال این تیم به همدان انتقاد کردند.

بانک ورزش: سقوط پاس همدان به لیگ دو داغ دل پاسی‌ها را تازه کرده و اکثر آنها روز گذشته یک بار دیگر از تصمیم انتقال این تیم به همدان انتقاد کردند. یکی از آنها وحید هاشمیان است که با پاس به فوتبال ایران معرفی شد. مهاجم سابق بایرن در خصوص سقوط پاس همدان به لیگ دسته دوم به فارس گفت: «من در مورد این مساله نمی‌توانم صحبت کنم چرا که عضو تیم پاس همدان نبودم! من برای مردم همدان احترام خاصی قایلم اما معتقدم که هر شهری باید با توانایی‌های خودش تیم‌داری کند. متأسفانه مسوولان ورزشی آن زمان تیم پرامکانات و ریشه‌داری مثل پاس تهران را از بین بردند و آن را منحل کردند. هر چند که در همدان تیمی با نام پاس آغاز به کار کرد. الان همین استقلال خوزستان که قهرمان شده ارتباطی با استقلال ندارد بلکه فقط نام استقلال را روی آن گذاشتند و نمی‌توان گفت که این استقلال خوزستان ارتباطی با استقلال تهران دارد. پاس هم همینطور بود. اسم پاس تهران را بر روی پاس همدان گذاشتند تا اعتراض‌ها کم شود وگرنه هیچ ارتباطی میان پاس همدان و پاس تهران نیست.»

هاشمیان اضافه کرد: «پاس تهران به لیگ دسته دوم سقوط نکرده بلکه این پاس همدان است که سقوط کرده و باید بگویم که ۶-۵ سال پیش پاس تهران را منحل کردند. الان از شما رسانه‌ها هم تعجب می‌کنم که چرا بعد از این ۶ سال تازه یادتان افتاده که برای پاس عزاداری کنید! آقایان می‌خواستند نام تیم همدان را الوند همدان بگذارند اما چون اعتراض‌هایی وجود داشت نام پاس را روی آن گذاشتند وگرنه الان شاید تیم‌های دیگری هم با نام پاس در نقاط مختلف ایران حضور داشته باشند که آنها هم هیچ ربطی به پاس تهران ندارند.»

او درباره اینکه آیا پیشکسوتان باشگاه پاس تهران قصد ندارند برای زنده کردن این باشگاه قدیمی و ریشه دار اقدامی کنند، گفت: «مگر پیشکسوتان پاس چقدر درآمد داشته‌اند که بخواهند هزینه میلیاردی برای این باشگاه انجام دهند؟ پاس باشگاهی بود که وجود داشت اما آقایان آن را منحل کردند و این خنده‌دار است که کسی یا گروهی بخواهند دوباره آن را زنده کنند. مثل این است که شما یک ساختمان داشته باشید و آن را خراب کنید و بعد دوباره بخواهید آن را از نو بسازید. این کار خنده‌دار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج