۳۳۰۱۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشمایکل: زلاتان مثل کانتونا است

اسطوره منچستریونایتد به انتقاد تند از سبک بازی تیم فان خال پرداخت و ابراز امیدواری کرد زلاتان ایبراهیموویچ در تابستان پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، منچستریونایتد در فصلی که گذشت نمایش خوبی نداشت. آنها با وجود آنها خریدهای زیادی داشتند، در نهایت نتوانستند حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند و طبیعی است که هواداران از عملکرد لوییس فان خال و شاگردانش بسیار خشمگین باشند.

پیتر اشمایکل که سال‌ها در چارچوب دروازه یونایتدها می‌درخشید، در مورد شرایط کنونی این تیم اظهار کرد: منچستریونایتد باشگاهی است که عاشقانه دوستش دارم. از زمانی که بچه بودم طرفدار این تیم بودم و الان نمی توانم روزهای سخت آنها را ببینم. تا حد مرگ از دیدن بازی های این تیم در فصل جاری خسته شدم. بسیار بد بازی کردیم. نه در خط دفاعی توازن لازم را داشتیم و نه در کارهای هجومی خوب بودیم. از همه نظر ناامید کننده ظاهر شدیم.

او ادامه داد: زمان ما به زدن یک گل کفایت نمی کردیم و همواره به دنبال زدن گل های دوم و سوم بودیم. همه حریفان از ما می ترسیدند و توان پیروزی در هر دیدار را داشتیم اما متاسفانه همه تلاش های الکس فرگوسن در یونایتد در کمترین زمان نابود شد و دیگر چیزی از آن منچستریونایتد باقی نمانده است.

اشمایکل درباره شایعه های زیاد پیوستن زلاتان به منچستریونایتد هم این‌گونه واکنش نشان داد: مدت‌هاست آرزو دارم این بازیکن بزرگ را با پیراهن منچستریونایتد ببینم. زلاتان به دنیا آمده تا برای تیم بزرگ شهر منچستر بازی کند. او مثل اریک کانتونا است و این توانایی را دارد که تماشاگران را به وجد آورد. زلاتان الهام‌گر بزرگی برای دیگر بازیکنان منچستریونایتد خواهد شد و امیدوارم که او را در تیم محبوبم ببینم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج